Peugeot 308 in 5008 – za male in večštevilčne družine

Obstoječi lastniki peugeotov 5008 bodo zaman iskali „klasiko“ po salonu, saj je 5008 postal povsem drugačno vozilo, ki sledi trendom in ponuja mnogo več kot je ponujal predhodnik. Če je 5008 povsem drugačen, pa je 308 ostal zvest dozdajšnjemu oblikovanju.

Peugeot 308

Pri Peugeotu 308 se začenja nadaljevanje zgodbe Peugeotovega najbolje prodajanega modela, ki so ga od lansiranja do danes proizvedli v več kot 760.000 primerkih. Osvežitev 308-ice se odraža tako v notranjosti kot tudi zunanjosti. Na zunaj so mu pri višjih nivojih opremljenosti dodali LED svetila, novi pa so tudi odbijač, pokrov motorja in platišča. Novi Peugeot 308 bo na voljo z naslednjimi paketi opreme: Access, Active, Allure, GT Line, GT in Gti.

Peugeot 308 bo opremljen s kopico varnostno-asistenčnimi sistemi, pri čemer velja izpostaviti: active Safety Brake in Distance Alert, opozorilnik na voznikovo nepozornost,  samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost, aktivni sistem nadzora mrtvega kota, park assist … Na področju agregatov bodo največ zanimanja poželi PureTech 130 S&S BVM6 in BlueHDi 130 S&S, ki bosta opremljena z novim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in seveda Gti, ki bo zmogel 270 KM. Nov bo tudi 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki se vgrajuje skupaj z dizelskim motorjem BlueHDi 180 S&S.

Cene novega Peugeota 308 se bodo pričele pri 15.190 evrov, kolikor velja osnovni bencinec z opremo Access. Dizelska različica ni bistveno dražja, saj je cena nastavljena pri 15.990 evrih.


Peugeot 5008

Novi Peugeot 5008 vstopa na novo področje, med velika športno terenska vozila s sedmimi sedeži segmenta C. V notranjosti je na voljo najnovejša verzija voznikovega mesta i-Cockpit. Poleg kompaktnega volana in velikega 8-palčnega zaslona na dotik s kapacitivno tehnologijo, ponuja 5008 v serijski opremi še 12,3-palčni digitalni zaslon v višini oči visoke ločljivosti. Dolžina (4,64 m) in višina (1,64 m s strešnimi prtljažnimi drogovi) vozila ostajata še naprej nespremenjeni, povečala pa se je medosna razdalja, ki sedaj znaša 2,84 metra.

Peugeot 5008 si z modeloma 308 in 3008 deli konstrukcijsko osnovo EMP2 in najnovejše motorje Euro 6.1. V ponudbi so štirje bencinski motorji: 1.2 PureTech 130 in 1.6 THP 165, medtem ko so dizelski agregati na voljo v štirih različicah: 1.6 BlueHDi 100, 1.6 BlueHDi 120, 2.0 BlueHDi 150 ter 2.0 BlueHDi 180.


5008 razpolaga s pestro paleto varnostne opreme oziroma sistemi za pomoč pri vožnji, ki so odvisno od države na voljo serijsko ali za doplačilo: Advanced Grip Control s povsem novo funkcijo za pomoč pri spustu po strmini Hill Assist Descent Control (HADC), samodejno zaviranje v sili, opozorilnik na nevarnost naleta, aktivni opozorilnik o nenamerni prekoračitvi talne črte, opozorilnik na voznikovo nepozornost, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov omejitve hitrosti in priporočanje hitrosti, prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop, aktivni sistem za nadzor mrtvega kota, Park Assist in Visio Park (pogled 360°). Na področju sodobnih vprašanj po mobilnosti si lahko v prtljažnem prostoru omislite zložljiv električni skiro e-Kick ali pa zložljivo električno kolo e-Bike eF01 s prenosnimi polnilnimi postajami.

Peugeot 5008 bo na voljo v petih nivojih opremljenosti, začenši z Access, Active, Allure, GT Line in GT. Slovenskim kupcem bo na voljo od 22.798 evrov dalje. V kolikor prisegate na sajavčke, bo potrebno odšteti 23.410 evrov, kolikor velja osnovni dizelski agregat z nivojem opremljenosti Access.

Prepričal Evropo in Slovence! – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 Allure

Prostorna dvojčka: Peugeot Traveller in Citroen Spacetourer