Mnenjska raziskava o okolju in električni mobilnosti v Evropi, ki jo je minulega avgusta izvedla agencija Ipsos, je pokazala, da prebivalci Evrope podnebne spremembe smatrajo za pomemben problem.

Kar 62 odstotkov jih je že spremenilo svoje navade v prid boja proti podnebnim spremembam in onesnaževanju. Takšne družbene okoliščine zavezujejo vse in vsakogar k skupnim prizadevanjem. Izoblikovana so velika pričakovanja, ki jih morajo izpolniti zelo raznovrstni akterji, od vlad do podjetij, še zlasti proizvajalcev avtomobilov.

Obeti za električno mobilnost v Evropi

Razvoj načinov prevoza z manjšimi izpusti CO 2 je v boju proti podnebnim spremembam nepogrešljiv. Elektrifikacija je bistven del tega procesa. Ogljični odtis električnega avtomobila je pol manjši kot avtomobila z motorjem z notranjim zgorevanjem. Osem od desetih prebivalcev Evrope si želi, da bi v prihodnjih desetih letih prevladala vozila z električnim ali hibridnim pogonom. Združevanje okoljskih prizadevanj z željo po zmanjšanju porabe denarja za avtomobil je formula za zmago. Kljub temu je prehajanje na električno mobilnost še vedno počasno.

Previsok strošek nakupa, omejen doseg ter možnosti in trajanje polnjenja so glavni zadržki, ki Evropejce danes odvračajo od koraka, s katerim bi povsem sprejeli in izkoristili električno mobilnost. Več kot polovica jih pričakuje, da bodo proizvajalci avtomobilov ponudili cenovno ugodnejše električne avtomobile.

Električni avtomobil naposled dosegljiv

Toda, kako zasnovati cenovno ugoden električen avto, ki ustreza današnjim in jutrišnjim potrebam kupcev? Dacia ima odgovor! Ta prelomna znamka, ki je na avtomobilskem trgu že povzročila prevrate s svojimi poglavitnimi modeli, kot so Logan, Sandero in Duster, se odpravlja na osvajanje segmenta električnih avtomobilov z novim mestnim avtomobilom Dacia Spring. Zvesta zavezam in poslanstvu znamke je Dacia zasnovala električen model, ki je cenovno najbolj dosegljiv v Evropi.

Z dosegom, ki v normnem mestnem ciklu WLTP znaša do 305 kilometrov, v kombiniranem ciklu WLTP pa 230 kilometrov, je Dacia Spring idealna za vsakodnevno mobilnost, omogoča pa tudi daljše vožnje. Vedoč, da evropsko povprečje dolžine voženj z mestnimi avtomobili znaša približno 30 kilometrov na dan, lahko predvidimo, da bo poln akumulator zadostoval za cel teden vsakdanjih voženj. Spring je tako enostaven za uporabo in polnjenje, da je bliskovito zapeljal kupce po vsej Evropi. V osmih mesecih je po Evropi nabral že skoraj 40.000 naročil!