Peugeot je od leta 2016 prodal že več kot 800 tisoč primerkov modela 3008. S prenovo v svojo ponudbo prinaša hibridne pogonske sklope ter izpopolnjeno potniško kabino.

Evropski avto leta 2017 Peugeot 3008 je tudi ob medgeneracijski prenovi ohranil privlačne francoske linije. Malenkostno ima dodelano sprednjo masko, ki je zdaj brez robov. Posledično je zlita skupaj z dvema novima LED žarometoma, katera sta na vozilo že serijsko. Zadek se pohvali z odločnejšimi kremplji v LED izvedbi.

K zunanji podobi sta bila dodana dva nova modra karoserijska odtenka in izbira črnega paketa, ki skupaj s posebnimi 19-palčnimi platišči začini nastop športnega terenca.

Precej več se je spremenilo v potniški kabini, predvsem na račun informacijskega sistema. Tega sestavlja 12,3-palčni voznikov zaslon z večjo ločljivostjo in centralni zaslon z 10-palci premera. Več je USB priklopov, mobilne naprave pa lahko polnimo brezžično. Celotna kabina je odeta v svežo izbiro usnjenega oblazinjenja, dodatke iz alkantare in zaključena s temnimi lesenimi elementi.


Največja novost se nahaja pod karoserijo. Poleg bencinskih in dizelskih motornih različic, bosta odslej na voljo še dve priključno hibridni različici Hybrid 300 4×4 in Hybrid 225.

Hybrid 300 4×4 združuje 1,6-litrski PureTech motor z dvema elektromotorjema, ki sta vsak na eni osi. Posledično tvorita elektronsko krmiljen štirikolesni pogon. Skupna moč sistema znaša 300 KM. 13,2 kWh baterija zmore do 59 kilometrov električnega dometa. Druga različica hibrida Hybrid 225 je gnana le na sprednji kolesni par in v kombinaciji z enim elektromotorjem razvije skupno moč 225 KM.

Čas polnjenja baterije je odvisen od vrste priključka. Na navadni gospodinjski vtičnici (1,8 kW) bo polnjenje trajalo 7 ur. Na 3,6 kW do 4 ure in na 7 kW dobri 2 uri.

Poleg hibridov so na voljo še 1,2-litrski bencinski trivaljnik s 130 KM, 1,6-litrski bencinski štirivaljnik s 180 KM in 1,5-litrski dizel s 130 KM. Standarden menjalnik po celotni paleti je osemstopenjski samodejni, le osnovni bencinar ima lahko šeststopenjski ročni menjalnik.

Vstopni bencinski model po ceniku stane 24.220 evrov, dizelska ponudba se pričenja pri 26.080 evrih, medtem ko bo potrebno za hibrida odšteti najmanj 42.190 evrov.