Na slovenske ceste sta zapeljala Tucson Plug-in Hybrid in športno navdahnjena različica Tucson N Line.

Novi Hyundai Tucson Plug-in Hybrid se ponaša z napredno obliko, pametnimi tehnologijami, izjemno varnostjo in inovativnim priključnim hibridnim pogonom. Ponuja najboljše iz obeh svetov. Elektrika na ukaz in gorivo po potrebi.

Priključni hibrid res predstavlja popoln kompromis. Za večino vsakodnevnih voženj bo dovolj elektrika, za daljše poti pa poskrbi še bencinski motor. Zmogljiva litij-ionska polimerna baterija s 13,8 kWh z enostavnim pritiskom na gumb omogoča povsem električni način vožnje z dosegom do 50 km.


Paralelni hibridni sistem, ki ga skupaj tvorita bencinski in električni motor, omogoča vožnjo izključno na bencin, le na elektriko ali oboje, saj med vožnjo bencinski in električni motor sodelujeta. Tucson Plug-in Hybrid s svojim 1,6-litrskim bencinskim motorjem T-GDI s 132,4 kW (180 KM) in 66,9 kW elektromotorjem zagotavlja 195 kW (265 KM) skupne izhodne moči in največji navor 350 Nm.

Inovativen priključno- hibridni pogon zagotavlja izjemno nizko porabo in popolnoma električno vožnjo. Nastavljivo regenerativno zaviranje med vožnjo omogoča polnjenje baterije. Tucson Plug-in Hybrid je opremljen z vgrajenim polnilcem z močjo 7,2 kW in ga lahko polnite na javni polnilnici z izmeničnim tokom, na domači polnilnici ali kar na gospodinjski vtičnici.

Hyundai Tucson Plug-in Hybrid s serijsko štirikolesno gnano konfiguracijo je na voljo od 37.990 evrov naprej.

Novi TUCSON N Line

Športni terenec s številnimi oblikovnimi dodatki, ki jih je navdihnil svet motošporta, pooseblja dirkaško eleganco. Še agresivneje zašiljen prednji del zaznamujejo posebna različica parametrične maske N Line in širši stranski reži za zrak, LED žarometa pa krasi črna obroba.

Odbijač in odprtina za dotok zraka pod masko sta v športnem duhu optično razširjena navzven. Tako sta višja in širša kot pri običajnem Tucsonu, s čimer poskrbita za še bolj izklesan videz prednjega dela. Športen značaj zadka pri Tucsonu N Line še dodatno poudarja aerodinamično oblikovan spojler, ki ni več enak tistemu na klasičnem modelu. Da so oblikovalci navdih črpali v svetu najzmogljivejših dirkalnikov, priča tudi dvojna izpušna cev.

Stranski profil vozila zaznamujejo pragovi v barvi karoserije, ki pripomorejo k še bolj dinamičnim proporcem in prefinjeni eleganci. V barvo so odeti tudi obrobe kolotekov in odbijači, s čimer značaj vozila postane še bolj športno nabrit. Za piko na i obrobe stranskih stekel krasi svetleče črna barva, ki zaznamuje tudi dinamično zašiljeni C-stebriček. Ta v dirkaškem duhu simbolizira gibanje naprej.

Kabina Tucsona N Line izraža spoj elegance in profesionalizma, ki prežema vsak kotiček. Športna prednja sedeža N Line sta odeta v kombinacijo črnega semiša in usnja, krasijo pa ju logotipa serije N in rdeči kontrastni šivi, ki so tudi na vratih in naslonu za roke. Ostali elementi, značilni za serijo N Line, se glede na izbiro motorja nahajajo bodisi na prestavni ročici ali na konzoli z gumbi samodejnega menjalnika. Za še več športnega vtisa poskrbi strop v črni barvi, dirkaško razpoloženje pa budijo tudi pedala in zaščita pragov iz aluminija.

Hyundai Tucson N-Line je voljo za celotno motorno paleto (bencinske & dizelske & HEV & PHEV različice) kot nadgradnja k opremskim paketom PREMIUM in IMPRESSION – cena paketa se giblje med 1.700 evri ter 1.900 evri.

Hyundai Tucson: Korejski stas za Evropo in širni svet