Renaultova uspešna kombilimuzina je s prenovo prvič dobila tudi hibridni pogonski sklop. Megane hibrid bo najprej na voljo v karavanski različici.

Francozi z oznako E-tech poimenujejo Megane hibrid, ki bo sprva na voljo v karavanski karoserijski različici. Poganja ga kombinacija 1,6-litrskega bencinskega motorja in dveh elektromotorjev. Skupaj ponujajo 118 kilovatov 160 KM moči. Ta se prenaša prek novega dvosklopčnega menjalnika na sprednji kolesi. Baterija s kapaciteto 9,8 kWh omogoča približno 50 kilometrov dosega na elektriko po meritvenem ciklu WLTP, hitrost pa je v tem načinu omejena na 135 kilometrov na uro.

Estetske spremembe so skoraj neopazne, a vključujejo rahlo preoblikovan sprednji odbijač, novo grafiko zadnjih luči, nova platišča, tri nove karoserijske barve in sprednje žaromete led pure vision, ki bodo serijsko vgrajeni pri vseh različicah.

V notranjosti bo prvič na voljo 10,2-palčni zaslon namesto klasičnih merilnikov ter 9,3-palčni zaslon multimedijske naprave. Prenovljena je tudi sredinska konzola, ki bo ponujala več klasičnih gumbov za upravljanje klimatske naprave. Glede na izbiro paketa opreme, pa bodo na voljo tudi nova oblazinjenja in električni pomik voznikovega sedeža. Posodobljen nabor asistenčnih sistemov po novem vključuje asistenta za vožnjo na avtocesti in v zastojih z značilnostmi polsamodejne vožnje druge stopnje.


V motorni ponudbi bomo našli 1,3-litrski turbobencinski stroj v različicah s 73, 85, 103 in 118 kilovati (100, 115, 140 in 160 KM). Konec letošnjega leta bo bencinsko ponudbo dopolnil litrski trivaljnik TCe z 88 kilovati (120 KM). Ljubitelji dizlov bodo lahko izbirali med strojema s 70 in 85 kilovati (s 95 in 115 KM).

Namesto dinamične linije GT-line bo po novem na izbiro RS line s športnimi estetskimi elementi na zunanjosti in v kabini.

Najbolj športno izvedbo z oznako RS si bo mogoče omisliti le s športnim podvozjem. Ta v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom EDC zmore 221 kilovatov (300 KM) in 430 Nm navora. Z ročnim pa 15 kilovatov (20 KM) moči in 30 Nm navora manj. Izvedba RS Trophy se bo lahko pohvalila še s podvozjem Cup, novimi sprednjimi žarometi, temnejšimi zadnjimi stekli in oblazinjenjem v alkantari.

Prodaja se bo začela letos poleti.