Električna vozila na slovenskem trgu doživljajo razcvet, saj prodaja v letošnjem letu strmo raste. Vse boljša tehnologija in oblikovna vpadljivost so zagotovo faktorji, ki pričajo v prid elektrike. Znamka s štirimi krogi v tem duhu na slovenski trg pošilja atraktivni Audi e-tron GT.

e-tron GT je lep avtomobil, in tega se pri znamki dobro zavedajo. S svojo prezenco stavi na čustva, a se v njej skriva tudi učinkovitost s količnikom upora zgolj 0,24 cd, da avtomobil čim lepše drsi skozi zrak, kar pripomore k boljšemu dosegu oziroma učinkovitejši porabi energije.

Skoraj 5 metrov dolg štirivratni kupe, s 405-litrskim prtljažnikom zadaj in 85-litrskim spredaj, tako zavoljo zasnove doseže v povprečju 30 kilometrov več. Samo vozilo tehta blizu dve tone in pol, njegovo maso lahko znižamo z namestitvijo karbonske strehe, ki odvzame 12 kilogramov.


Audi e-tron GT na trg prihaja v dveh različicah, običajni in RS. Pogonski sklop obeh sestavljata dva elektromotorja s pripadajočima dvostopenjskima menjalnikoma. e-tron GT bo razpolagal z močjo 350 kW (476 KM) in 630 Nm navora. S štirikolesnim pogonom omogoča pospešek do stotice v 4,1 sekunde. Športni RS e-tron GT bo iz dveh elektromotorjev razvil 440 kW (598 KM) moči in 830 Nm navora. Visoka zmogljivost omogoča pospešek z mesta do 100 km/h v 3,3 sekunde.

Največja hitrost znaša 245 km/h oziroma 250 km/h. Funkcija ”overboost” omogoča kratkotrajno povečanje moči. Za 2,5 sekunde tako e-tron proizvaja 390 kW (530 KM), RS pa 475 kW (646 KM). V obeh različicah se nahaja baterija s kapaciteto 86 kWh. Zaloga energija zadošča za domet do 488 kilometrov. Na hitri polnilnici (enosmerni tok) z močjo do 270 kW bo polnjenje od 5-80-odstotkov trajalo nekaj več kot 20 minut.

e-tron GT bo ponujal tudi klasično polnjenje z dvosmernim tokom z 11 kW. Kasneje se bo pridružil še močnejši priključek z 22 kW. Ingolstadtski štirivratni kupe se ponaša še z aktivnim krmiljenjem zadnjih koles in prilagodljivim vzmetenjem pri različici RS. Ne bodo manjkali niti matrično laserski žarometi.

Še potniška kabina. Ta je povsem digitalizirana in zastavljena v duhu trajnosti. Posledično se lahko odrečete usnju ali izberete sedeže, izdelane iz odpadnih plastenk. Vsekakor je tudi poskrbljeno za individualizacijo, katera je omejena zgolj na debelino denarnice.

Slovenski uvoznik za letošnje leto zagotavlja 20 avtomobilov. Cena vstopnega modela Audi e-tron GT znaša 101.940 evrov, medtem ko se najmočnejši model v ponudbi RS e-tron GT ceni na 141.010 evrov.

Audi Q4 e-tron: Električni štirje krogi za 45 tisočakov