Električni križanci postajajo vse pomembnejši in to je opaziti tudi na avtosalonu v Los Angelesu. Audi je dogodek uporabil za razkritje novega e-tron Sportback. Eleganten, nasajeni kupe z električnim pogonskim sklopom je v bistvu športnejša različica standardnega e-tron-a

Sprednji del je poznan z izrazito rešetko s svetlo platinasto sivo barvo. Obdajajo jo športne zračne reže in novi matrični LED žarometi. Slednji so pionirski za vozilo množične proizvodnje, saj je svetloba, ki se projicira iz njih razdeljena na drobne piksle, katere je mogoče nadzorovati z “izjemno natančnostjo”.

Audi pravi, da imajo vsak žaromet mikro-ogledalo, ki se lahko nagne do 5.000-krat na sekundo. To omogoča osvetlitev ali maskiranje območij z neverjetno natančnostjo. Še bolj zanimivo je, da lahko na steno ali tla projicirajo animacije in območje pred avtomobilom učinkovito spremenijo v “osvetljen oder.”

Na račun oblike 10 kilometrov več.

Poleg padajoče strešne linije so češnja na torti oblikovanja športna prtljažna vrata z integriranim zadnjim spojlerjem. Druge pomembne lastnosti vključujejo vitko zadnjo luč čez celoten zadek, mišičaste blatnike in skromen difuzor, ki opozarja na manjkajoče izpušne cevi. Serijsko so na vozilu nameščena 19-palčna platišča, za doplačilo pa jih lahko povečamo vse tja do 22 palcev.


Ko že govorimo o možnostih, ima različica S še bolj agresiven videz zahvaljujoč športnemu sprednjem odbijaču, zadnjem spojlerju in 20-palčnim platiščem. Paket vključuje tudi športno nastavljeno zračno vzmetenje in osvetljene plošče na vratih z logotipom S.

Dinamična oblika in digitalna ogledala omogočajo, da varianta S Line zmanjša koeficient upora na 0,25. To ni samo nesmiselna pohvala, saj izboljšana aerodinamika pomeni, da lahko Sportback prevozi približno 10 km več od običajnega modela.

Ne gre brez kompromisov.

Padajoča streha odškrne 2 centimetra za glave zadaj sedečih potnikov, skupna prostornina ob podrtih sedežih pa je tudi nekoliko manjša. Res pa je, da prtljažnik spredaj nudi dodatnih 60 litrov prostora. Preostale stvari so v potniški kabini že poznane.12,3-palčni digitalni instrumenti, 12,1-palčni sistem za zabavo in nižje nameščena konzola za upravljanje s klimo s 8,6-palčnim zaslonom. Skratka, popolna digitalizacija.

Na voljo bo izbor možnosti, vključno z ogrevanimi, prezračevanimi in masirajočimi prednjimi sedeži, pa tudi zunanjo osvetlitvijo in vrhunskim avdio sistemom Bang & Olufsen. Stranke lahko naročijo tudi številne sisteme za pomoč vozniku, vključno s prilagodljivo asistenco za križarjenje, asistenco pri parkiranju, asistenco za nočni vid in nadzorom prostorskega pogleda.

80% v manj kot 30 min.

E-tron Sportback 55 quattro, opremljen z baterijo s 95 kWh, poganjata dva električna motorja, ki razvijeta kombinirano moč 265 kW/360 KM in 561 Nm navora. To omogoča, da križanec z 0–100 km/h pospeši v 6,6 sekunde ter doseže najvišjo hitrost 200 km/h. Z enim polnjenjem baterije je možno prevoziti 466 km po ciklu WLTP.

Ko vozniki postavijo Sportback 55 v način S, lahko elektromotorji za osem sekund ustvarijo 300 kW/408 KM moči in 664 Nm navora. Zahvaljujoč dodatnemu soku pospešek pade na samo 5,7 sekunde.

Kupci, ki želijo prihraniti nekaj evrov, pa tudi planet, se lahko odločijo za e-tron Sportback 50. Uporablja manjšo baterijo s kapaciteto 71 kWh in manj zmogljive elektromotorje, ki razvijejo 230 kW/313 KM in 540 Nm navora. Pospešek znaša 6,8 sekunde, najvišja hitrost 190 km/h, domet pa znaša 347 kilometrov.

Lastniki bodo vozilo do 80-odstotkov napolnili v manj kot 30 minutah z uporabo 120 kW (Sportback 50) ali 150 kW (Sportback 55) DC polnilnice. Vozilo pa je opremljeno tudi s 230 votnim priklopom za domače polnjenje, ki bo trajalo nekoliko dlje.

E-tron Sportback se bo možno naročiti še letos, evropska predstavitev pa je predvidena prihodnjo pomlad. V Nemčiji se bodo cene začele pri 71.350 EUR.