Evropska produkcija. – Škoda Superb 2.0 TDI DSG Laurin&Klement

V Ljubljani sem v času študija postal ‘mali’ filmofil. Ne da bi študijsko pavziral, zabušaval ali bil brez sleherne obveznosti, ampak človeku sede sprostitev po kopici strokovne literature.

Seveda rad prebiram, predvsem družabne knjige, ki pa pridejo na spored med poletjem. Razlog za film je, da enostavno med predvajanjem filma lažje zadremam. Knjiga pa mi največkrat pade na glavo in me zdrami.

S sošolci na fakulteti se v pogovoru hitro znajdemo med filmi. Mnenja o aktualnih filmskih predstavah, ki se vrtijo v kinih, so dnevna stalnica. No, tudi ‘pirati’ se najdemo in diskutiramo o novostih, ki so prispele na zelo znano slovensko stran z vse mogočo vsebino. In kako potekajo ti pogovori? Naslov filma vzbudi med poslušalci in gledalci zanimanje, če naslov ni dober, ljudje ne bodo gledali oziroma poslušali tvojega mnenja. Naslednja stvar so igralci. »Je kakšna dobra notr?« izdavi kolega. Ja, tudi babe dodajo filmu pečat. V primeru, da je še dobra scena in zgodba pa je film ‘itak top’.

skoda superb l&k 8


Štejejo le številke z decimalkami!

Naše barsko mnenje o filmu nikakor ne poda strokovne ocene za film, kot recimo na strani IMDB, ki je nekakšen filter za filme. V kolikor je ocena višja kot 7 je film za pogledat, kar je nad 8,5 pa že skoraj more biti shranjeno na zunanjem trdem disku. Ja, tako daleč smo prišli, da ne znamo niti malo sami presoditi o všečnosti filma ali se zgolj prepustiti zgodbi filma.

Mene so ocene na IMDB večkrat peljale žejnega čez vodo, saj dobri igralci, hud naslov in zapravljeni milijoni ne pomenijo dobrega filma. Američani so s svojo produkcijo znani po tem. Na drugi strani pa imamo filme evropske produkcije, ki ne dobijo svojih 5 minut slave in kmalu potonejo v pozabo. Nanje gledamo z viška in namesto, da bi si jih ogledali, tarnamo nad govorečem jeziku, ki pač ni angleški. Prav tu, pa se spomnim na novo Škodo Superb, češko limuzino, ki presega mnoga merila poslovnih limuzin, vendar ima vseeno težavo.skoda superb l&k 20

Ni originalni švaba.

Dejstvo da Superb ni švaba pomeni, da kupec plača precej bolj realno vrednost avtomobila. Testni Superb je stal malo več kot 40 tisočakov. Dosti za Škodo, minimalno za poslovno limuzino. V dolžino meri kot Audi A6, na zadnjih sedežih se razprostira dnevna soba, prtljažnik pogoltne prtljago za 14 dni dolge počitnice, udobje je na nivoju A8 in porabi kot dizelski Golf. Pri vsem tem, Superb sploh ne izgleda slabo, prav hud je. Pompozen in eleganten. Zunaj in znotraj. Ob doplačilu Laurin&Klement opreme postane Superb nesramno razkošen.


Usnjeni sedeži, vsi s funkcijo gretja, sprednja poleti še hladita. Električni pomik sedežev, ogledal, volana… LED svetila spredaj in zadaj, 9-palčni zaslon na dotik, nastavitev voznih profilov, strešno okno, zatemnjena stekla, stranske zavesice na zadnjih steklih, električno odpiranje prtljažnih vrat, 19-palčna lita platišča…Samo paket SimplyClever ima dva dežnika v sprednjih vratih, brezžično polnilnico za telefon, strgalo za led in mnogo pripomočkov za tovorjenje v prtljažniku.

Avtomatika je pravilo!

Za pogon je skrbel dvolitrski dizelski motor z močjo 140 kW (190 KM), ki je moč preko šeststopenjskega DSG menjalnika prenašal na sprednji kolesi. Najmočnejši dizel v ponudbi se dobro izkaže v Superbu in ga priporočam vsakemu, ki ima rad, da se avto kam premakne, tudi ko je naložen. Poraba je povsem znosna, saj je v povprečju znašala dobrih 6 litrov.

Neglede na porabo, kvaliteto, moč, izgled ali opremo, pa bodo nakup odtehtali faktorji kot so naslov, igralci in scena. Torej v našem primeru znamka in imidž.

 

Motor

Turbodizelski, štirivalnji, vrstni, 16 ventilov, 1.968 ccm, 140 kW (190 KM) pri 3.500/min, 400 Nm pri 1.750/min. Poraba goriva (EU) 5,4/4,1/4,6 l/100 km. CO2: 119 g/km.

Prenos moči

Pogon na prednji kolesi. Šeststopenjski samodejni menjalnik DSG. Gume 245/35 R19 (Continental).

Podvozje in karoserija

Limuzina, 4 vrata, 5 sedežev. Dolžina 4,861 m, širina 1,864, višina 1,468 m. Medosna razdalja 2,841 m. Najmanjša razdalja od tal: 14,5 cm. Prtljažnik (normno) 625 l. Količina goriva: 66 l. Mase: prazno vozilo 1.555 kg, največja dovoljena masa 2.100 kg.

 

Največja hitrost (km/h): 235

Pospešek 0-100 km/h (s): 7,7

Motorni vrtljaji pri 130 km/h (VI. prestava): 2.000 vrt./min

Poraba goriva (l/100 km): Testno povprečje:  5,5

Osnovni model (Superb 1.4 TSI Active): 21.872 EUR

Testno vozilo (Superb 2.0 TDI L&K): 41.579 EUR

Best Cars 2017: Škoda Octavia še četrtič številka ena

Velik in prostoren češki medved, Škoda Kodiaq, v Sloveniji od 20.990 evrov!

Uporaben in razumen modni trik – Škoda Fabia Combi 1.2 TSI ScoutLine