Uporaben in razumen modni trik – Škoda Fabia Combi 1.2 TSI ScoutLine

Robusten izgled s športnimi dodatki je v tem trenutku in. Vse kar opisa ne dosega, kupce večinoma ne zanima. Veliko masivno vozilo, ki je bolj kot potnikom naklonjeno obliki, pač prepriča ljudi. Če pa ta avto ponuja še štirikolesni pogon ter opcijo dizelskega motorja, potrdi izdatno varnost ter posledično tudi varčnost.

V teoriji bi to bila dobra zgodba, ki pa se v praksi žal ne obnese pol toliko dobro. Športni terenci so veliki, težki in s tem posledično malce bolj hlastajo gorivo. Zaradi t.i. hude oblike, pa tudi niso najbolj prostorni ter lastniku oziroma uporabniku prijazni. Torej, če želite imeti v garaži uporaben avtomobil, je potrebno še vedno pogledati v katalog karavanov. In ravno Škoda je najmanjšega karavana ”zakuhala” po receptu modernih športnih terencev.

Po terenski recepturi

Škoda je temeljito sledila spisku. Oprema ScoutLine pri Fabiji tako poskrbi za zaščito odbijačev in stranskih obrob ter za srebrno obarvani zunanji ogledali. Ta zunanjost ustvari precej bolj mikavnega in dinamično nastrojenega karavana, ki še posebej v tej modri barvi, zgleda presneto dobro.

Čeprav linija ScoutLine ne poskrbi za prav nobeno oblikovno posebnost v notranjosti, ki sicer bazira na paketu Ambition, pa se nad ergonomijo in opremo ne morem pritoževati. Voznikov delovni prostor je germansko odmerjen. Izdatni pomiki sedeža ter volana so zagotovljeni. Ne manjka niti sredinski naslon za roko. Prav tako ne manjka varnostna in zabavna oprema, ki skrbi, da se v mestnem vrvežu ne zaletimo v spredaj vozeči avtomobil ter da v današnji naglici v avtomobilu ne pozabimo telefona.

Karavanska Fabia navduši še z drugimi atributi, kjer si še posebno hvalnico zasluži obilje prtljažnega prostora, ki je rekordno prostorno v tem avtomobilskem segmentu. Poleg tega se prtljažni prostor pohvali z obilico velikih predalov ter kljukic, zaradi česar jo je moč brez težav označiti za povsem uporabno družinsko vozilo.

Zgolj in samo benciner!

Modnega karavana je poganja trivaljni bencinski agregat, ki s pomočjo turbo polnilnika razvije 90 ”konjev”. Živahen motorček vleče že od 1.400 vrtljajev dalje ter se spodobno vrti proti rdečem območju, sapa pa mu ne pojenja niti na avtocesti. Na testu se je skavtinja izkazala s precejšnjo varčnostjo, saj je v povprečju porabila dobrih 6 litrov goriva na 100 prevoženih kilometrov. Mogoče bi za dodatnih 613 evrov priporočal še razmislek o 20 ”konjev”, ki prinaša še dodatno prestavo ter s tem posledično nižjo porabo goriva ter manj hrupa v potniški kabini.

Na Škodo Fabio Combi opremljeno z bencinskim motorjem in opremo Scoutline je potrebno gledati kot na modernega križanca brez davka. Trende pa podzavestno povežemo z visoko končno ceno. Vendar, Škoda Fabia Combi z izvedbo ScoutLine dokazuje ravno nasprotno. Za ugodno kupčijo prejmemo veliko prostora, mnogo preprostih pametnih rešitev ter robusten izgled, ki izdaja pustolovsko dušo lastnika.

Percepcija! – Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI 4×4 DSG

Best Cars 2017: Škoda Octavia še četrtič številka ena

Velik in prostoren češki medved, Škoda Kodiaq, v Sloveniji od 20.990 evrov!