Je ‘dvojki’ uspelo? – Mazda2 G90 Revolution

Napredek lahko natančno opaziš takrat, ko predhodnika dodobra preizkusiš. Dejansko bo tokrat test bolj posvečen natančni primerjavi predhodne generacije, ki jo dnevno vozim in lahko zanjo brez pomisleka trdim, da gre za enega izmed boljših kosov svojega razreda. Nova različica Mazde2 je postavljena pred resnično težko nalogo!

Avtomobil je že na prvi pogled prepričljivejši, materiali v notranjosti so na visokem nivoju, dizajn ravno tako. Nova Mazda2 dejansko izgleda dražja, kot je njena tržna cena.

Nekatere stvari so dopolnili, radio sedaj podpira predvajanje usb ključkov, dodan je tempomat in glede na stopnjo opreme tudi velik zaslon, ki podpira celo navigacijo. Tudi nekoč slabe halogenske žaromete H4, so sedaj zamenjali LED osvetljevalci cestišča. Tako boste zdaj tudi ponoči uživali v vožnji Mazde2. Edina stvar, ki jo pogrešam je naslon za roko, ta je še vedno dobavljiv le kot dodatna oprema in sploh ni poceni.

mazda2 g90 12

Vožnja je izboljšana, pelje se tišje in bolj lahkotno.

Moči je več kot dovolj, saj je nova generacija celo nekaj kilogramov lažja od predhodnice, pa je že tista bolj med suhcenimi. Pospeški do stotice uženejo marsikateri močnejši in večji avtomobil. S tem boste tudi varno koga prehiteli. Dejstva da je na račun nizke mase nižja tudi poraba, mislim, da ne potrebujem posebej poudarjati. F=m*a. Odličnega menjalnika pri Mazdi sicer ne bi smel več hvaliti, ker ga vedno, ampak bom tudi tokrat naredil izjemo. Vrhunsko.

Največja napaka je zagotovo dimenzija gum. Glede na prejšnjo generacijo so le-te 15 palčne pnevmatike višje in tako dajejo pri avtocestni vožnji zaradi svojega mehkega boka nekoliko negotov občutek in potrebo po nenehnem popravljanju smeri. Morda bi težavo rešili z večjimi platišči, ki bi posledično zmanjšali visok bok pnevmatike. Kakorkoli je to edina šibka točka nove različice.

Napredek? Vsekakor.

 

Motor

Bencinski, štirivalnji, vrstni, 16 ventilov, 1.496 ccm, 66 kW (90 KM) pri 6.000/min, 148 Nm pri 4.000/min. Poraba goriva (EU) 5,9/3,7/4,5 l/100 km. CO2: 105 g/km.

Prenos moči

Pogon na sprednji kolesi. Petstopenjski ročni menjalnik. Gume: 185/65 R15 (Toyo M+S).

Podvozje in karoserija

Kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev. Dolžina 4,060 m, širina 1,695 m, višina 1.495 m. Medosna razdalja 2,570 m. Prtljažnik (normno) 280 – 950 l. Rezervoar: 43 l. Mase: prazno vozilo 950 kg, največja dovoljena masa 1.500 kg. Maksimalna vlečna masa z zavorami / brez zavor: 900 kg / 515 kg.

 

Največja hitrost (km/h): 183

Pospešek 0-100 km/h (s): 9,4

Poraba goriva (l/100 km): Testno povprečje:  5,6

 

Osnovni model (Mazda2 G75 Emotion): 11.490 EUR

Testno vozilo (Mazda2 G90 Revolution): 15.990