Ford Ranger se v svoji četrti generaciji predstavlja v širšem uporabniškem spektru. Od tedenskega delovnega stroja, do avanturističnega vikend potepuha.

Ranger je v novi podobi dobil kozmetične popravke na obliki, posodobljene aplikacije na podvozju, elektroservo volan, ter mnogo sistemov iz segmenta osebnih vozil. To so sistemi Start&Stop, indikator idealnega prestavljanja, multimedijski sistem Sync2 z zaslonom na dotik, aktivni tempomat, kamera za vzvratno vožnjo. Med varnostnimi sistemi velja izpostaviti sistem za prepoznavo prometnih znakov, opozorilo za nenamerno menjavo voznega pasu in opozorilo za možnost naleta.

Pick-up ostaja zvest izbiri možnosti med dolžinami; enojna kabina, podaljšana kabina ter dvojna kabina. Ranger nadgrajuje svoje prejšnje sposobnosti, saj zmore broditi do 80 cm globoko, s 23 cm oddaljenostjo karoserije od tal lahko premaguje tudi bolj zahtevne terene, na kesonu zmore prevažati do 1200 kg tovora ali vleči prikolico s 3,5 tone tovora.


ford ranger 4

V Sloveniji bodo na voljo tri motorne različice. Manjši 2,2-litrski dizelski motor je na voljo s 96 kW in 118 kW, medtem ko vrh ponudbe predstavlja 3,2-litrski TDCi s 147 kilovati moči. Ta in 118 kilovatni motor sta serijsko opremljena s štirikolesnim pogonom, tisti najšibkejši pa ima le pogon na zadnji kolesni par. Pri vseh motorjih je na voljo šeststopenjski ročni menjalnik, v ponudbi pa je še 6-stopenjski samodejni menjalnik.

Osnovna cena za najvarnejšega pickupa na svetu znaša 21.690 evrov, z vključenim popustom, medtem ko se cena namočnejšega WildTraka začenja pri 34.570 evrov.