Kolikokrat ste že na zadnjem sedežu? – BMW 730d xDrive

Poskusil sem enkrat, ampak potem mi je postalo všeč. Ni bilo dovolj enkrat dnevno, niti dvakrat. Trikrat je ravno prav, čeprav zdravniki pravijo, da pretiravati ni dobro. A kaj naj, če je dobro. Kaj dobro. Vrhunsko je!

Masaže v sedmici so ”občutno” odlične. Masirajo bolje kot maser, ki je zaključil 60-urni tečaj, kar je nekako logično, saj ta masažni dodatek stane precej več. Vendar je vreden tistih evrov, tako kot ozvočenje Bowers&Wilkins. Neglede na kvaliteto glasbene datoteke, jo ozvočenje izvaja kot Mozartovo arijo v svetovnih operah.

Pa magari je to skladba prenešena z YouTuba s pomočjo FreeDownload strani. V bistvu je ozvočenje tako hudo, da sem ujel prehod v Janovem hitu Stara dobra. Veste tam, preden začne peti, ”Daj mi novo…”. No, malo prej je prehod, ki ga najverjetneje niste nikoli slišali in ga nikoli ne boste, če pesmi ne predvaja Bowers&Wilkins.bmw 7k 7

Vse to je serija 7.

Sicer pa, ali ste kdaj videli hišo, v kateri bi za 150 tisoč in še nekaj evrov imeli električno pomične zavese preko tablice, električno nastavljivo masažno sedežno, vrhunski hišni kino, mahagonijevo mizo ter butlerja, ki bi mu ukazovali z gibi kazalca?

Luksuzna vila na kolesih, kjer ti ni dolgčas. Ko mi je postalo za trenutek dolgčas, sem si namesto pomladnega cvetja, izberal dišavo svežega Mediterana. In če mi ne bi nobena od teh dveh dišav ne ustrezala, sta na voljo še dve. Ko sem bil razgret, sem si vklopil hlajenje sedežev, ko mi je postalo mrzlo, pa sem prešel na gretje. Po dobre pol ure, ko nisem več vedel kaj bi rad, sem si vklopil oboje. Na polno. Ker lahko, saj je serija 7.

V bistvu sta me pri sedmici zmotili samo dve stvari. In ne, cena ni niti prva niti ne druga stvar, saj je limuzina zajeten kos tehnologije in udobja. Vendar udobja bi bilo še bistveno več, če bi lahko stegnil noge ter vzravnal glavo. Dizel v sedmici za 160 tisočakov pa je podoben že enkrat omenjenemu pregovoru: ”Šparajmo, pa naj stane kolikor hoče!”

Tehnični podatki – BMW 730d xDrive
Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 2.993ccm
Moč motorja: 195 kW (258 KM) pri 4.000 vrt./min
Navor: 620 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Pogon: štirikolesni pogon
Največja hitrost: 250 km/h
Pospešek: 5,8 s
Poraba na testu (eko krog): 7,9 (6,1) l/100 km
Posoda za gorivo: 80 l
Mere vozila: 5.096 mm x 1.902 mm x 1.467 mm
Medosna razdalja: 3.070 mm
Masa vozila: 1.900 kg
Prostornina prtljažnika: 515 l
Cena osnovnega modela: 104.650 €
Cena testnega modela: 165.452 €

PREMIERNO: Petica, ki zdaj sprejme še psa! – BMW serije 5 Touring (G31)

Ocvrt sir s tatarsko omako – BMW 330e iPerformance

Vstopnica v najhitrejši svet! – BMW M2