GTIII, RSSS, Cuupraaaaa! – Seat Leon Cupra 290

Še pomnite tisto reklamo v kateri so nastopali trije dečki. Vsak malo poseben. Eden je kričal karamela, drugi piškot in zadnji je čez vrata tulil čokolada. Nekaj podobnega se zgodi, ko forumski fanatiki udarijo debato o vročih ”hečbekih”.

O zmogljivostih modelov se prerekajo glasneje kot navijajo navijači Liverpoola, številke so bolj svete kot najbolj sveta stvar in vsako, ampak res vsako, mnenje šteje.

Če bi v tem članku zapisal, da je GTI kralj med avtomobili, bi jih zato nekdo skupil. In čeprav je Golf mogoče kralj, saj je nekakšen ultimativen avtomobil, ki deluje kot družinsko vozilo, študentsko vozilo, varčno vozilo in športno vozilo, mu sam takega naziva, žal ne morem dati. Je preveč pogost in največkrat si ga lastijo ljudje, ki nimajo ideje kaj bi vozili, pa kupijo ”ziher” varianto.

Drugi primer je Megan RS, ki je pred kratkim sklenil proizvodnji krog. Lahko zapišem, da je definitivno vozilo, ki bo čez nekaj let pridobilo status kultne legende ter posledično vrednost. Potrdim tudi to, da ima vrhunsko nastavljeno podvozje, kot skalpel natančen krmilni mehanizem in torpedo pod motornim pokrovom. Ampak, še zmeraj je to avtomobil, ki ima školjkaste sedeže, zato nedeljska vožnja babice v cerkev odpade.seat cupra 14

In tukaj v prednost pride Leon Cupra.

Hečbek s katerim se vsakodnevno odpelješ v službo in mimogrede odložiš otroke v vrtcu. Na poti domov pobereš ženo in greste v pasjo šolo. Po opravljenem treningu s kosmatincem, doma odložiš odvečno težo (ženo, otroke, psa) in se podaš na dirkališče, kjer bolj za šalo kot za stavo, podreš rekord. Ali pa ga izboljšaš od prejšnjega dne. Med vsemi scenariji pa tiči en gumbek z zastavico na sredini armaturne plošče. Comfort, Sport in Cupra. Trije scenariji, trije različni razpleti, ki me spominjajo na pred kratikim prebran roman Bogovi brez ljudi.

Marsikaj bi še lahko o Cupri zapisal, a to so le številke in teorija, ki pa tako ali tako ne štejejo. Vsaj tako pravijo kadrovniki. Zato bom raje zaključil. Prva, gas, Cuupprrraaaaaaa!

Tehnični podatki – Seat Leon Cupra 290
Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 1.948ccm
Moč motorja: 211 kW (290 KM) pri 5.900 vrt./min
Navor: 350 Nm pri 1.750 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 250 km/h
Pospešek: 5,8 s
Poraba na testu (eko krog): 8,9 (7,2) l/100 km
Posoda za gorivo: 50 l
Mere vozila: 4.263 mm x 1.784 mm x 1.459 mm
Medosna razdalja: 2.636 mm
Masa vozila: 1.395 kg
Prostornina prtljažnika: 380 l
Cena osnovnega modela: 14.990 €
Cena testnega modela: 35.029 €

Emotiven karavan s Pirenejskega polotoka – Seat Leon ST 2.0 TDI DSG FR

https://www.avtofotomarket.si/testi/2014/11/16/seat-leon-2-0-tsi-cupra/

https://www.avtofotomarket.si/testi/2014/06/08/seat-leon-st-1-4-tsi-style/