Dobri profesor. – Opel Astra 1.6 CDTi Innovation

Nekateri pravijo, da je učenec, ki prekosi svojega učitelja imel najboljše šolanje. Za Astro v tem trenutku tega še ne moremo reči, a je z zadnjo generacijo prišla prekleto blizu. Golfu, seveda.

Merilo razreda je zaenkrat še vedno bil rahlo dolgočasni Golf. Dolgočasen predvsem zaradi dejstva, da je v vsem dober, da se logično nadgrajuje in da spoštuje svoj krog navdušencev. Z novo generacijo mu Astra tesno sledi. Pravzaprav je skoraj v vsem postala enakovreden tekmec. Vožnja je solidna, morda s premalo občutka na volanu. Udobje je zadostno, niti ni preglasna. Liter in šest decilitrov velik dizelski agregat je odziven kot redko kateri. Poraba pa je vrhunska. V bistvu je izredno nizka, ne glede na to ali izberete bencinski ali dizelski motor.

opel astra 1.6 dizl 16

Veste koliko morate prevoziti, da se nakup dizla izplača?

Ker sem vozil oba je največje vprašanje ravno izbira med plinskim oljem ali bolj hlapljivim gorivom. Zame bi bila odločitev enostavna. Liter porabe v prid dizlu ne odtehta nižje nabavne cene in rahlo večje končne moči. Vsaj zame. Če prevozite z avtomobilom 50.000 kilometrov letno, se boste morda odločili drugače.

Kje še vedno ne dohaja učitelja? Zgolj v kvaliteti materialov in končni obdelavi. Ta je nekoliko zadaj, a nič tako strašnega. Kakšna plastika je malce preveč trda in kdaj pa kdaj bo kaj malce zaškripalo. Aja, pa morda je ročni menjalnik s svojimi hodi nekoliko počasen.

Nad Astro boste navdušeni tisti, ki potrebujete avto za daljše poti v službo in preživite veliko časa na avtocesti. Z njo sem se brez problema v enem kosu zapeljal 300 ali 400 kilometrov daleč. Svetoval bi vam le še tiste super sedeže, ki jih ta ni imela. Definitivno pa boste z Astro čisto konkurenčni drugim v razredu. Razumen nakup bi lahko rekli.

Tehnični podatki – Opel Astra 1.6 CDTi Innovation
Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 1.598 ccm
Moč motorja: 100 kW (136 KM) pri 3.500 vrt./min
Navor: 320 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 205 km/h
Pospešek: 9,6 s
Poraba na testu (eko krog): 4,5 (3,8) l/100 km
Posoda za gorivo: 48 l
Mere vozila: 4.370 mm x 1.809 mm x 1.485 mm
Medosna razdalja: 2.662 mm
Masa vozila: 1.350 kg
Prostornina prtljažnika: 370 l
Cena osnovnega modela: 14.990 €
Cena testnega modela: 23.660 €

Psom prijazen prtljažnik! – Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Innovation

https://www.avtofotomarket.si/testi/2014/08/14/opel-astra-1-6-cdti-active/

https://www.avtofotomarket.si/testi/2014/05/08/opel-astra-1-6-sidi-cosmo/