Nakup izven škatle! – BMW 320d xDrive Gran Turismo

Kupujemo avtomobile, ki jih srečamo v naši soseski. Obiskujemo trgovine, katere svoje dolgočasne spote vrtijo na televizijah. Potujemo v kraje, ki so največkrat objavljeni na sledilčevih profilih.

Vse bolj se mi dozdeva, da ljudje med sabo postajamo kopije eden drugega. Nekakšni kloni tujih življenj. Če se kdo v zgornjem opisu najde, bo v salonu definitivno izbiral med limuzino ter karavanom serije 3. Če bo na faktor izbire vplival še ego, bo številko 3 zamenjala številka 5. Vendar, vse to je tako CTRL+C. Kopirano. Podobno. Kot bi živeli življenje nekoga drugega.

Če so ti Bavarci všeč in se požvižgaš na izgled ter sosedovo mnenje, bo vse vrzeli zapolnila serija 3 Gran Turismo. Še zdaleč, da ne bi bil avto markanten, vendar toliko lajkov, kot serija 3 ali 5, definitivno ne bo prejel na Instagramu. Kakorkoli. Avto temelji na seriji 5, kar pomeni, da razvaja v medosju in s tem nudi potnikom obilo prostora. Oblikovno se navezuje na manjšo serijo 3, z nekaj potezami velikega X3. Mešano, vendar, popoln recept, kadar pri nakupu avtomobila razmišljaš izven škatle.


Preselimo se v notranjost.

Tukaj izrazitih novosti ni. Le za trenutek boste pomislili, da ste v seriji 5, ko boste tam čez zagledali sopotnika in tam zadaj še preostalo družbo. Serija 3 Gran Turismo se lahko pohvali z izjemnim prostorom za zadaj sedeče potnike, saj ponuja več kolenskih centimetrov kot serija 5.

Dodana vrednost Gran Turisma pa je prtljažni prostor, ki sprejme 520 litrov krame. Je pa res, da ima eno pomanjkljivost. To sta deljivi polički, ki na trenutke neprijetno ropotata, medtem, ko med vožnjo udarjata druga ob drugo. Sam bi raje videl, če bi ta ne najbolj posrečen sistem zamenjal elektrificiran rolo.


Prenovljena trojka GT se je ponašala s paketom Luxury Line in seveda z dolgim seznamom dodatne opreme. Spredaj nameščena športna sedeža, ki zelo dobro skrbita za oporo v ovinkih. Sedalne površine so bile odete v bež usnje. Sredinsko konzolo je bogatil vložek lakiranega lesa z dodatkom aluminija. Na seznamu opreme so bili še prilagodljiva LED svetila, dvopodročna avtomatska klimatska naprava, vozni programi, navigacijski sistem Professional, samozatemnitvena vzvratna ogledala in še veliko malenkosti.

Gran Turisma je poganjal preverjen dvolitrski dizelski agregat z močjo 135 kW (184 KM) v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki je moč prenašal na vsa štiri kolesa. Že poznana motorizacija se je ponovno izkazala za solidno in povsem zadostno vsakdanjo izbiro. Vendar, pojavilo se mi je vprašanje, o smiselnosti varčevanja z dizelskim gorivom, pri dokaj visoki ceni avtomobila?

Glede na to, da ima višje težišče, se posledično bolj nagiba v ovinkih. Dinamika spominja na brate iz serije X. Zato je bolj pisan na kožo umirjenim uporabnikom, kot pa tistim, ki vsako jutro lovijo zeleni val in skačejo iz levega na desni pas ter ponovno na levega.

Za takšno početje je BMW serije 3 Gran Turismo pravi posebnež in ne kopija. Vendar originalnost ter izvirnost imata svojo ceno, kadar nakupujemo izven škatle. Recimo mu draga serija 3 ali pa poceni serija 5.

Vstopnica v najhitrejši svet! – BMW M2

Ali je to nova predsednikova ljubica? – BMW 730d xDrive

Kočije brez Otta – BMW i3