V primeru, da ima moški zadnjo besedo! – BMW X1 xDrive25d

To, da so ženske mahnjene na trend visokih, robustnih avtomobilov je jasno kot beli dan. Za večino predstavnic je, tako imenovani urbani športni terenec, ultimativno prevozno sredstvo današnjega modernega sveta. Zgleda hudo, deluje varno ter je obenem še eno pikico praktičen.

Vse to je zapisalo naše dekle z uredništva, ki je detajlno preizkusila BMW X1 na ženski način. No, tale X1 tukaj, pa se realizira takrat, ko ima zadnjo besedo pri nakupu ”modernega športnega terenca”, moški. Ker moška zadnja beseda ni ravno tako pogosta kot zmaga Tine Maze na tekmi svetovnega prvenstva, bo takšna ”iksenka” na slovenskih cestah prava redkost.

Vendar, sam ne vidim razloga zakaj. Namreč, kar se pogona tiče, je ta dvolitrski štirivaljni dizel, ki je enak od modela 16d do 25d, zato razen pri zavarovanju (cena avtomobila), razlik ne bo. Poraba goriva bo na 100 prevoženih kilometrov kvečjemu manjša, saj se motor zaradi zaloge moči manj napreza pri premikanju terenca. Poleg zmogljivega motorja je izbira samodejnega menjalnika ter štirikolesnega pogona retorično vprašanje.

Za razliko od zunanjega nastopaštva, pa moški veliko več pozornosti namenimo izgledu notranjosti. Ali sem zgolj jaz takšen? Sam namreč ne maram raznih športnih dodatkov, kljub temu, da gre za športne terence.

M-paket je postal na Bavarcih že tako mainstrem, kot Iphone med pametnimi telefoni.

Postane prav osvežujoče, ko zagledaš kaj drugega na cesti. Ali v roki. Tale testni je stavil na eleganco. Mislim, da bi lahko bil Luxury Line, ali nekaj podobnega. Fantastično zunanjost je nadgrajevala bogato obdarjena potniška kabina. Prostor, kjer se zadržujemo največ in bi moral biti za kupca bolj pomemben kot zunanjost. Komfortni sedeži z nastavljivim ledvenim, hrbtnim ter kolenskim delom so oblečeni v opečno rjavo usnje. Upravljajo se s pomočjo elektrike, so greti, za nameček pa si zapolnijo še tri pozicije.

Ergonomija je valda vrhunska. Lev in desni komolec lahko nasloniš na različne višine. Volan, ki je super debel in nudi dober oprijem, je izdatno nastavljiv in je lahko merilo marsikaterim znamkam (ki še vedno ne ponujajo vseh smeri nastavitev, kaj šele izdatno globino). Sredinska konzola z vsemi zapolnjenimi funkcijami smiselno razporejena, zato ne odvrača voznikove pozornosti s ceste, kadar je recimo potrebno nastaviti temperaturo klimatske naprave.

Ne bi pa bil moderni terenec, če ne bi bil naložen s kupom varnostnih asistentov, pomočnikov za razbremenitev vožnje ter sistemi za povezljivost. Načeloma tale X1 vozi sam. Vsaj v kolonah, kjer sledi vozilu spredaj ter sam opravlja z nam nadležnim ”gasom” in ”bremzo”. Ne manjka samodejno preklapljanje svetil, senzor padavin, parkirni asistent, samozatemnitvena vzvratna ogledala, varnostne blazine, ESP z vsemi podprogrami… mogoče bi kot moški dodal v tole celoto hud avdio sistem. Harman&Kardon recimo. S tem pa bi dobil popoln avtomobil, ki zadovolji potrebe moškega in ženo, ki bo z veseljem pristavila svoj da. ”Kupiva ga!” Aja, samo v tem primeru potem moški nima ravno zadnje besede? Pa jo sploh kdaj ima?

Nakup izven škatle! – BMW 320d xDrive Gran Turismo

Pomemben je faktor X – BMW X1 xDrive18d

Kočije brez Otta – BMW i3