Branil se ga ne bi niti Ronaldo! – Alfa Romeo Stelvio 2.2 D 180 Q2 Business

Zadnji mesec se je vse vrtelo okoli nogometa. Mundial v Moskvi se je bližal koncu, za nameček pa je Ronaldo najavil prestop k stari dami, Juventusu. No, tukaj pa se so stvari zapletle.

Vrtoglavi znesek Portugalca je delavce v tovarni Fiata/Jeepa snel s kljuke. Grozili so s stavko, saj se niso strinjali, da njihov lastnik tako razmetuje z denarjem. Opravičeno?

Ne ravno. Dve poletji nazaj se je podobna zgodba zgodila z rdečimi vragi, ki so kupili vraga in pol :). Investicija se jim je povrnila v…pičlem tednu. Dresi, kape, majice, šali…in štrije igralci so se z nekaj sto milijoni pokrili. Zaradi te investicijske lekcije enostavno nisem bil na strani stavkajočih delavcev, saj je Ronaldo ikona, ki lahko s svojo pojavo ali pa izjavo spremeni potek ali delovanje nečesa. Tako pač ljudje dandanes delujemo. In glede na to dejstvo bi kot šef avtomobilske korporacije, Ronaldu poleg kakšnega Ferrarija, dodelil še Alfo Romeo Stelvio, za prevoz otrok recimo.

Menim, da se ga ne bi branil. No, mogoče zato, ker bi mu z lepoto delal konkurenco. A ob naviti štiriperesni izvedbi, ne bi ostal hladen niti Christiano Ronaldo.

Tale na fotografiji je skoraj takšna kot izvedba Quadrofolio, le da nima v nosu šestvaljnika, ni gnana na vsa štiri kolesa in ni nastopaška v smislu ”Poglej vame!” Ampak, stavi na eleganco z mislijo na družinske člane.

To, da je Stelvio privzdignjena Giulia in da se z veseljem pelje skozi ovinek, sem pisal že na testu bencinske različice z 280 KM, ki me je popolnoma prevzela. Tokat pa sem Alfo želel spoznati v različici, ki bo med Slovenci predvidljivo najbolj zaželena.

Verjamem, da bi večina obkljukala še štirikolesni pogon, a tudi brez njega se odlično shaja. Res da nismo v sneženi dobi, vendar tudi zime niso več to kar so nekdaj bile. Če pa slučajno zapade sneg in zimske službe klasično odpovedo, pa vam tudi ta ne pomaga kaj dosti, ko je pred vami 50 cm mokrega snega…torej.

Hribolazili ne boste, do vikenda pa se po makadamski pešpoti prav luštno pelje. Plus takšne pogonske izbire je definitivno manjša poraba goriva ter okretnejša vožnja. Čeprav bi sam posegel po bencinski različici, bo večino prepričala ugodna poraba goriva dizelske verzije, ki je skoraj 2 litra nižja od bencinske. Za prenos moči skrbi odličen 8-stopenjski samodejni menjalnik, podvozje je čvrstejše narave, a hkrati nudi dovolj udobja po slabših cestah. Tu in tam kakšen tresljaj pa bo po drugi strani nagradila odlična lega ter vozniška izkušnja. Ne bom pretiraval, če zapišem, da je to eden bolj vodljivih športnih terencev, ki si naziv v imenu dejansko zasluži.

Še beseda o notranjosti, ki me znova očara in sprašujem se ali so dandanes res vsi mahnjeni na zaslone. Namreč, Alfina notranjost je po mojem mnenju premium. Odlični materiali (brez doplačil) tako na videz kot na dotik, okusna igra barv… Mogoče se motim, a zame je vožnja še vedno čustvena izkušnja in ne zgolj potovanje s točke A do B.

Seveda Alfa ni pozabila niti na tehnološke dodatke v smislu zabavnih in varnostno asistenčnih pripomočkov. Prav tako je dobro cenovno pozicionirana in res upam, da se tako tudi prodaja in da se še kakšen več odloči zanjo.

Ne smem pa mimo razjarjenih delavcev, ki bodo zdaj lažje spali. Namreč dan po prestopu Ronalda k Juventusu je v blagajno nakapljalo 55 milijonov evrov, kar je polovica odštetega zneska za prestop. Kdo pravi, da se naložba ne splača?

Predlagam pa, da Ronalda postavijo še zraven fičota, naredijo par fotk in jih delijo na Instagramu. Menim, da se delavci nimajo česa bati. Dela bo dovolj.

Specifikacije – Alfa Romeo Stelvio 2.2 D 180 Q2 Business

Vrsta motorja: Turbodizelski, štirivaljnik
Prostornina motorja: 2.143 ccm
Moč motorja: 132 kW (180 KM) pri 3.750 vrt./min
Navor: 450 Nm pri 1.750  vrt./min
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Pogon: zadnji pogon
Največja hitrost: 210 km/h
Pospešek: 6,7 s
Poraba na testu: 6,7 l/100 km
Mere vozila: 4.687 mm x 1,903 mm x 1.671 mm
Medosna razdalja: 2.818 mm
Prostornina prtljažnika: 525 l
Cena osnovnega modela: 34.990 EUR
Cena testnega modela: 47.890 EUR

Športni terenec za voznika! – Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 Q4

Alfa Romeo Stelvio – SUV za strastno vožnjo

5 stvari, ki jih prinaša nova Alfa Romeo Stelvio