TEST: Renault Clio TCe 120 I Feel Slovenia

Vsekakor se ne strinjam z imenom. Že dolgo časa ob pregledovanju oglasov vozil starejših letnikov velja, da je slovensko vozilo tisto, ki nima nič opreme. Osnoven volan, štiri jeklena kolesa in če je sreča še avtoradio na kasete in obratomer.

To je praviloma slovenski paket opreme, ki sem jih vajen, morda še najbolj iz bolj prestižnih vozil, ki se pojavljajo na trgu. Visoki paketi opreme so rezervirani za uvožena vozila iz zahodnega sveta.

Clia s paketom I feel Slovenia sem si zaradi tega predstavljal drugače. Oskubljen primerek, katerega cilj je zgolj privlačna nizka cena Pa je več kot to. Dosti več. S presenečenjem sem ugotovil, da gre za tehnično bogato izvedenko s pravzaprav vso opremo, ki jo je v rangu avtomobila mogoče dobiti. Manjka le par novodobnih, v zadnjih letih predstavljenih, asistenčnih sistemov, ki pa jih na modelu, ki je na trgu že šesto leto ne moremo pričakovati.


Vsekakor pa ne izgleda zastarelo. K temu pripomorejo tudi LED svetila nameščena na nos in zadek avtomobila in so del paketa “Čutim Slovenijo”. Hkrati pa je v paket vključena tudi klimatska naprava s samodejnim uravnavanjem temperature, parkirni senzorji in kamera zadaj ter navigacijski sistem. Vse skupaj pa na zadku izdaja majhna ploščica z napisom I feel Slovenia.

Clio sestavljen v Novem mestu je bil tokrat opremljen z motorjem prostornine 1,2 litra in spodobnimi 120imi konji. Dovolj, da doda v manjši avtomobil dovolj dinamike, še vedno pa bo bolj domač na relacijskih vožnjah, saj višje hitrosti ne bodo najbolje vplivale na porabo. Pričakujte, da boste morali doliti slabih sedem litrov vsakih sto kilometrov.


Z akcijsko ceno dobrih 16 tisočakov in pol bo Clio še vedno lahko ostal v igri s konkurenco, sploh če seštejemo vso opremo, ki jo v tem paketu dobimo.

Specifikacije – Renault Clio TCe 120 I Feel Slovenia
Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 1.197 ccm
Moč motorja: 88 kW (120 KM) pri 4.200 vrt./min
Navor: 200 Nm pri 1.800 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 182 km/h
Pospešek: 9,0 s
Poraba na testu: 6,8 l/100 km
Posoda za gorivo: 45 l
Mere vozila: 4.090 mm x 1.732 mm x 1.434 mm
Medosna razdalja: 2.589 mm
Masa vozila: 1.260 kg
Prostornina prtljažnika: 300-1.146 l
Cena osnovnega modela: 11.990 €
Cena testnega modela: 16.790 €

Emanuel – Renault Clio Grandtour TCe 120 EDC GT Line

Borec ”križarske” vojne! – Renault Clio dCi 110 Intens

Zgornji predal. – Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy