Slovenska premiera: Mercedes-Benz GLE

Z novim športnim terencem GLE, ki se je predpremierno predstavil pri nas in je še ena mojstrovina Roberta Lešnika, Mercedes želi narekovati nove smernice.

Oblikovno vidno prenovljeni GLE, se v segmentu ponaša s koeficientom zračnega upora Cd 0,29.  Medosna razdalja je v primerjavi s predhodnikom pridobila osem centimetrov, kar je prineslo slabih sedem centimetrov več prostora za noge potnikov v drugi vrsti. Zadnja klop je lahko vzdolžno pomična (električno) za 10 centimetrov, prvič pa sta na voljo tudi zložljiva sedeža v tretji vrsti.

Informacijsko-razvedrilni sistem se lahko pohvali z večjimi zasloni in je opcijsko na voljo z barvnim projekcijskim zaslonom head-up v ločljivosti 720 x 240 slikovnih pik ter multimedijskim sistemom MBUX, ki prepoznava gibe dlani in rok ter tako podpira voznikovo in sovoznikovo upravljanje vozila.


Mercedes GLE uporablja aktivni sistem vzmetenja E-ACTIVE BODY CONTROL na 48-voltni osnovi, ki mu omogoča, da premaga tudi najtežji teren. To vključuje povsem aktivno, elektrohidravlično vzmetenje na 48-voltni osnovi, štiri vozne programe DYNAMIC SELECT, vključno z načinom za osvoboditev vozila, in glede na drugo opremo tudi ROAD SURFACE SCAN ter tristopenjsko funkcijo nagibanja v ovinku.

Prilagodljivi žarometi MULTIBEAM LED z diodami LED se individualno krmilijo in se hitro odzivajo na prometne razmere. Paket tehnologij za terensko vožnjo popolnoma variabilni, brezstopenjski vsekolesni pogon, funkcije  uravnavanja hitrosti pri vožnji po strmini navzdol, terenski ABS s specifično optimizacijo za ceste v slabih razmerah in tehnična zaščita za celotno podvozje. Poleg tega je na voljo vozni program DYNAMIC SELECT z razširjeno funkcionalnostjo. S sistemom AIRMATIC lahko novi GLE vleče maso 3,5 tone.


Izboljšano inteligentno glasovno upravljanje z razumevanjem naravnega govora, ki se na primer vključi s ključno besedo »Hey Mercedes (hej, Mercedes)«. Sistem zdaj razume veliko kompleksnejše ukaze in vprašanja, vendar zaenkrat le v treh najbolj uporabljenih jezikih – mandarinščini, ameriški angleščini in nemščini.

Ponudba ob začetku prodaje obsega model GLE 300 d 4matic z dvolitrskim štirivaljnikom s 180 kilovati (245 KM) ter GLE 450 4matic z bencinskim šestvaljnikom, ki razvije 270 kilovatov (367 KM). Slednji je opremljen z 48-voltnim omrežjem s funkcijo EQ boost, ki za kratek čas zagotovi dodatnih 16 kilovatov in 250 Nm navora. Pri vseh modelih je serijsko vgrajen devetstopenjski samodejni menjalnik, ki prenaša moč na vsa štiri kolesa.

Začetno ponudbo bosta sredi decembra dopolnila modela GLE 350 d 4matic in GLE 400 d 4matic. Oba pod sprednjim pokrovom skrivata šestvaljni turbodizel, ki pri prvem razvije 200 kilovatov (272 KM), pri drugem pa 243 kilovatov (330 KM). Naštetim modelom se bo sredi prihodnjega leta pridružila priključno hibridna različica, konec leta pa še športna izvedba Mercedes-AMG.

Slovenski prodajalci že sprejemajo naročila. Za vstopni model je treba odšteti najmanj 67.770 evrov, prvi kupci pa se bodo lahko svojih avtomobilov veselili februarja 2019.

Slovenska premiera: Mercedes-Benz razred C

Slovenska premiera: Mercedes Benz razred A

Slovenska premiera: Mercedes-Benz CLS