Skupina Renault je lani dosegla nov pomemben napredek na svetovnem trgu, saj je prodala 387.000 lahkih gospodarskih vozil, kar je bilo za 12,4 odstotka več, čeprav je svetovni trg (brez Severne Amerike) upadel za 6,3 odstotka.

Svetovni tržni delež Skupine Renault v segmentu lahkih gospodarskih vozil je v primerjavi z letom 2014 zrasel za 0,63 odstotne točke na 3,76 odstotka.

V letu 2015 je bilo 92.400 lahkih gospodarskih vozil prodanih izven Evrope. Ta rezultat je bil dosežen kljub skrčenju mnogih pomembnih trgov, na primer Brazilije in Alžirije. Prodaja Skupine Renault je zrasla na vseh komercialnih območjih z izjemo območja Afrika, Bližnji vzhod in Indija, kjer se je posebno poznal upad alžirskega trga.


Lahka gospodarska vozila Skupine Renault so naprodaj v 112 državah, v mnogih izmed njih pa se njeni modeli uvrščajo med najuspešnejše tri modele na trgu.

Zgodba o uspehu v Evropi, ki traja že osemnajst let

Renault je bil lani že osemnajstič zapored vodilna znamka lahkih gospodarskih vozil v Evropi po podatkih Združenja evropskih proizvajalcev avtomobilov ACEA (Association des Constructeurs Européens d’Automobiles) zahvaljujoč dobri prodaji modelov Kangoo, Master in Novi Trafic, ki je od predstavitve prejel mnogo priznanj.


Na evropskem trgu, ki je zrasel za 11,4 odstotka, je Renault svoj položaj izboljšal na vseh ključnih trgih, kot so Nemčija, Italija, Španija in še posebno Velika Britanija (+ 1,2 točki, kar je najboljši dosežek na tem trgu).

V Franciji je tržni delež Renaulta zrasel za 1,2 točki na 32,85 odstotka. To je bil najboljši rezultat odkar so leta 2006 modeli Kangoo, Trafic in Master osvojili prva mesta v svojih segmentih.

Strokovno znanje na področju lahkih gospodarskih vozil

Renault ima bogate izkušnje in strokovno znanje na področju lahkih gospodarskih vozil, čigar osrednja točka je namenski tehnični center v kraju Villiers-Saint-Frédéric v Franciji. V njem so zbrane specializirane ekipe inženirjev in tehnična oprema za razvoj lahkih gospodarskih vozil. Njihove naloge segajo od prvih študij in zasnov, do izdelave prototipov, kalkulacij, preskusov in priprave proizvodnih postopkov. Inženirske ekipe spremljajo uvajanje projektov v tovarnah za serijsko proizvodnjo v Franciji in drugih državah. Prav tu so zasnovali uspešne modele Kangoo, Trafic in Master.

Odličnost in strokovno znanje Renaultovih tovarn sta priznana tudi s strani drugih znamk LGV, kar potrjujejo partnerstva s podjetji GM, Daimler, Renault Trucks, od nedavnega tudi Fiat, in ne nazadnje tudi z Nissanom, partnerjem v Zvezi Renault-Nissan.

Renault ima tovarne za izdelavo LGV na treh celinah.