Po trinajstih letih se je Toyota odločila, da ukine znamko Scion, ki je bila namenjena predvsem mladim in mladim po duši.

Znamka Scion je svojo življenjsko pot pričela leta 2002 z jasnim namenom: očarati kupce generacije X, ki so lastnike Toyot dojemali predvsem kot starejše osebe. Uspešnim začetkom sta pot tlakovala dva modela, kvadratast xB in kompakten xA, v najbolj uspešnem letu 2006 so jih prodali 173.034. Modelno ponudbo so predstavljali še številni zanimivi modeli, med katerimi velja izpostaviti FR-S, iA in iM, ki bo znova zaživel v letu 2017 pod Toyotino značko.

Po več uspešnih letih je kombinacija gospodarske krize in Toyotin škandal s stopalkami za plin prisilila japonskega proizvajalca v preusmeritev sredstev. Glavni premik se je zgodil, ko se je Toyota odločila, da z vsemi topovi napade mlajše kupce in začela svoje modele opremljati z agresivnim in svežim videzom. Toyota je ustvarila znamko Scion prav s tem namenom, zdaj pa so se tudi v osnovni znamki preusmerili k iskanju mlajših kupcev, zato ni več potrebe po obstoju dodatne znamke.


V trinajstih letih je znamka Scion prodala malenkost več kot milijon vozil, najslabše pa se je odrezala leta 2010, ko so prodali le 49.271 enot. Prihod športnega FR-s in mestnega iQ je prinesel dvig prodaje, toda številka se je kljub temu ustavila na 56.167 prodanih vozilih.