Peugeot 308 doživel pomladitev

Subtilne spremembe so doletele tako petvaratno kombilimuzino, kot tudi karavansko SW različico.

V primerjavi z aktualno izvedenko bo na zadnji različici nekoliko spremenjen pokrov motorja, ki se bo bolje ujemal z masko vozila. Prenove je bil deležen prednji odbijač, ki je zdaj natanko takšen kot na lani predstavljeni limuzinski različici za kitajski trg.

Znotraj je v prenovljeni 308 Mirror Screen prikazovalnik, ki služi podpira Mirrorlink, Android Auto in Apple Carplay. Zadaj je nameščena kamera s 180° kotom nadzora in pripomoček za samodejno parkiranje.

Na voljo bodo tudi vsi asistenčni sistemi, ki so trenutno na voljo v modelu 3008. Med njimi je aktivni opozorilnik za ohranjanje voznega pasu, kot prvi Peugeot pa bo model 308 v kombinaciji z radarskim tempomatom sam zaviral do zaustavitve.

Na voljo bo nov BlueHDi 130 S&S motor, kupci pa boste izbrali lahko tudi osemstopenjski samodejni menjalnik v kombinaciji z dizelskim motorjem BlueHDi 180 S&S. Pri slednjem bo start&stop funkcija delovala že pod 20km/h, na voljo pa bo v modelu 308 GT.

Izboljšan bo tudi trovaljni bencinski motor, ki naj bi zdaj imel nižjo porabo in manj emisij, zahvaljujoč bolj natančnemu vbrizgu goriva in filtru trdih delcev. Ravno tako bo na tem motorju novi šest stopenjski menjalnik.

Prepričal Evropo in Slovence! – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi 120 EAT6 Allure

Avtomobil po merah današnjega Evropejca. – Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi avt.