Slovenska premiera: Hyundai Ioniq priključni hibrid

Hibridni in električni model Ioniqa sta bila slovenskim kupcem premierno predstavljena januarja 2017, zdaj pa se jima pridružuje še priključno hibridna različica.

Tekoče poteze avtomobila izhajajo iz aerodinamične učinkovitosti in se z mehkobo črt in površin zlijejo v enovito celoto. Zato je zunanjost, od velikih površin, do najmanjših detajlov takšna, da kar največ prispeva učinkoviti aerodinamiki, potrjeni z najboljšim količnikom zračnega upora Cd 0,24 v razredu.

LED žarometi in posebej oblikovana 16-palčna platišča iz lahke litine z modrimi poudarki so elementi prepoznavnosti priključnega hibrida. Večino elementov zunanjosti, kot sta šestkotna maska motorja in vertikalne dnevne LED luči v obliki črke C, si deli z različico na hibridni pogon. Seveda ima priključni hibrid dodatna vratca na sprednjem levem blatniku za električni priključek za polnjenje baterij.


Na voljo sta dve barvi notranjosti ter trije paketi opreme. Sistemi povezljivosti in različne funkcije navigacijskega sistema so skladni z različnimi življenjskimi slogi uporabnikov. Standardni avdio sistem Premium s petpalčnim zaslonom LCD na dotik združuje poleg ostalega integrirano kamero zadaj, bluetooth povezavo in funkcijo My Music.

Na voljo je še opcijski navigacijski sistem nove generacije, z osempalčnim zaslonom na dotik, v kombinaciji s premijskim avdio sistemom prostorskega zvoka z osmimi zvočniki, posebnim nizkotonskim zvočnikom in zunanjim ojačevalnikom. Voznikom, ki želijo ta navigacijski sistem povezati s svojimi pametnimi telefoni omogoča uporabo Apple CarPlayTM in Android AutoTM. Nemotene povezave omogočajo vozniku in potnikom, da so povezani in omreženi, ob sočasnem osredotočenju na dogajanje na cesti. Da bi zagotovili, da so telefoni voznika in potnikov vedno polni, je avto opremljen s površino za brezžično induktivno polnjenje mobilnih telefonov (standard Qi).

Odpravlja stereotipe o priključnih hibridih

Priključnega hibrida poganja 1,6-litrski GDI štirivaljni motor z neposrednim vbrizgom goriva in 40-odstotno termalno motorno učinkovitostjo. Motor doseže največjo moč 77,2 kW (105 KM) in največji navor 170 Nm. Z litij-ionsko polimerno baterijo kapacitete 8,9 kWh uporabnikom zagotavlja do 63 kilometrov vožnje izključno na električni pogon. Električni motor največje moči 44,5 kW (60,5 KM), združen z 1,6-litrskim štirivaljnikom GDI zagotavlja posebej majhen izpust CO2 hibridnega pogonskega sklopa, le 26 g/km.


Odziven šeststopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko (6DCT) se postavlja z največjo učinkovitostjo prenosa v razredu, saj je opremljen z ležaji z majhnim trenjem in z oljem majhne viskoznosti. Z vsem tem ima izjemno razmerje med voznimi lastnostmi in majhno porabo goriva.

Osnovna cena vozila z opremo Style znaša 28.990 eurov, od katere lahko odštejete še državno subvencijo v višini 3.500 eurov. Bolje založeni Ioniq z opremo Premium vas bo stal vsaj 31.490 eurov. Za najboljšega v ponudbi pa po v žep potrebno seči po 34.390 eurih.

Za zagotovitev sproščene uporabe ponuja Ioniq najboljši paket tovarniške garancije v ponudbi avtomobilov. Ob petletni garanciji brez omejitve prevoženih kilometrov za celotno vozilo, velja še posebna, osemletna garancija, oziroma garancija do 200.000 prevoženih kilometrov za visokonapetostno baterijo.

Čudovita hibridna tehnologija. – Hyundai Ioniq Hybrid Impression

In svetovni ženski avto leta 2017 je…

Hyundai Kona – najmanjši Hyundaiev SUV že pri nas!