Slovenska premiera: Hyundai i30N

Po kratkem decemberskem snidenju je napočil čas, da končno sedem za volan nabritega ”korejskega bombnika”, ki je dvignil nemalo prahu. Saj veste o katerem ”vročem hečbeku” bo govora.

Pravljico Hyundaija večina vas pozna. Narediti evropski avtomobil po željah evropejcev v Evropi. Osnutek je padel na plodna tla in Hyundaiji se dobro prodajajo. Je pa res, da je vedno manjkala tista pika na i. Nekaj več kot le avtomobil, nekaj kar med vožnjo zabava in dviga pulz. Inženirji so si tako zadali tri prednostne cilje, in sicer užitek med zavoji, zmogljivost na dirkalni stezi ter vsakodnevna uporabnost, na pomoč pa so priskočili še fantje z oddelka Hyundai Motorsport.


 

Po nekaj hitro odpeljanih krogih na Vranskem lahko potrdim vse prej omenjene cilje inženirjev. Hyundai i30N je cestna raketa, ki vozniku ustvari prvinskost vožnje. Za takšno ceno še nisem vozil novega avtomobila, ki bi tako drvel in tako hudo pokal. In, da malo osvežimo spomin s številkami.

Motor je dvolitrski prisilno polnjeni 4-valjnik z oznako T-GDI, ki v osnovi razvije 250 “konjev” ter 353 Nm navora. Ob doplačilu sklopa opreme Performance Package se zmogljivost poveča na 275 KM. Končna hitrost je v obeh primerih omejena na 250 km/h, do stotice pa vas osnovna izvedenka požene v 6,4 sekunde, tista z dodatnimi 25 “konjiči” pa v 6,1. Pogon je preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika speljan na sprednji kolesi par.


Več podrobnosti o Hyundaiju i30 N si lahko preberete tukaj.

Vstopna cena “ta švohnehše” različice Hyundaija i30N bo na voljo od 27.990 evrov, medtem ko boste za zmogljivejšo odšteti 32.990 evrov.

Igralec prve peterke! – Hyundai i30 1.4 TGDI Impression

Slovenska premiera: Hyundai Ioniq priključni hibrid

Hyundai Kona – najmanjši Hyundaiev SUV že pri nas!