M5, M5 Competition, MH5 700!

Nedavno sem pisal o ”konjih”. Kdaj jih je dovolj oziroma preveč. Dejstvo je, da se fantje z Manharta na ta članek požvižgajo.

Na prvi vožnji bavarske M5, ki preko štirikolesnega xDrive pogona udejanja vso moč svoje 600-glave konjenice, ki domuje v 4,4-litrskem twin-turbo V8 agregatu, niti za hip nisem pomislil na večjo moč, kaj šele o različici Competition. A zgleda tudi slednja za nekatere ni dovolj. Za tisto peščico nenasitnih so poskrbeli pri nemškem tunerju Manhart, kjer so pripravili še bolj zlobno različico s polnim nazivom Manhart MH5 700.

Pri limuzinski pošasti so »konjušnico« razširili na 723 podivjanih vrancev, navor pa povzdignili iz 750 na »asfalt trgajočih« 870 Nm. Žal pa je edini podatek o zmogljivosti, ki so ga Nemci podali le ta, da vozilo od 100 do 200 km/h pospeši v vsega 5,9 sekunde. Hitro? Hudo hitro! Bi imeli takega M5? Redko kdo verjetno ne. Vozilo je seveda tudi nekoliko kozmetično obdelano, več pa spodaj v videu:


Regijska premiera: BMW M5 in BMW i8 Roadster

M, a ne takšen kot bi si mislili! – BMW M760Li

Moje zmotno mišljenje. – BMW 320d xDrive MPerformance