Slovenska premiera: Hyundai Santa Fe

Novi Santa Fe se predstavlja v četrti generaciji modela, ki je oblikovno zrelejša, kakovostneje narejena ter ponuja bogat spekter novodobnih tehnologij. Vidno je, da se Santa Fe želi prebližati znanim premijskim tekmecem s stare celine.

Oblikovno četrta generacija Santa Feja jasno izraža pripadnost najnovejši generaciji Hyundaijeve terenske družine in posledično oblikovalskega jezika. V dolžino meri 4,77,v širino 1,89 in v višino 1,68 metra. Povečana je tudi medosna razdalja, ki sedaj meri 2,76 metra. Prtljažni prostor sprejme 625 litrov (pri 7-sedežni različici 547), v kolikor sklopite drugo vrsto, pridobite prostor v velikosti 1.695 litrov (7-sedežna različica 1.625).

Santa Fe se ponaša z naprednim štirikolesnim pogonom HTRAC, ki učinkovito razporeja navor glede na oprijem koles in hitrost vozila. Slednji predstavlja novo generacijo Hyundaijeve štirikolesne tehnologije, ki temelji na variabilni porazdelitvi navora in zavorne sile med prednjim in zadnjim kolesnim parom, s čimer je vozniku v veliko pomoč v najrazličnejših situacijah in vremenskih pogojih.

Zastopstvo dizlov (zaenkrat)

Oba dizelska motorja sta posodobljena v skladu z emisijskim standardom 6d Temp. 2,0-litrski dizelski agregat je na voljo v dveh različicah, in sicer s 110 kW (150 KM) ali s 136 kW (185 KM), združen pa je lahko s 6-stopenjskim ročnim ali novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Močnejši 2,2-litrski turbodizelski motor ponuja 147 kW (200 KM). Na voljo je v kombinaciji z dvo- ali s štirikolesnim pogonom ter 6-stopenjskim ročnim ali 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Med inovativnimi tehnologijami izstopa sistem za opozarjanje na potnike zadaj, ki s pomočjo senzorjev nadzira zadnje sedeže in voznika opozori, če ta vozilo zapusti, ko so potniki še v njem. Novost predstavlja tudi aktivni sistem za preprečevanje trka s strani. Slednji voznika v primeru, da se ta iz manj pregledne stranske ulice ali parkirišča vzvratno vključuje neposredno v promet, ne le opozori na prečni promet, temveč v nevarnosti tudi samodejno ustavi vozilo. Sistem za varno izstopanje prav tako preprečuje nesreče, saj v primeru, da se vozilu od zadaj približujejo drugi udeleženci v prometu, začasno zaklene vrata in omogoči potnikom, da izstopijo iz vozila, ko nevarnosti ni več.

Štirje nivoji opreme

Osnovni je Style, ki bo lastnikom ponujal 17-palčna alu platišča, dnevne LED luči, dežni senzor, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, potovalni računalnik, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, usnjen volan, audi sistem s 7-palčnim barvnim zaslonom na dotik, DAB, MP3, 2 USB-ja, Smart Sense, ESP, ABS … Naslednji nivo je Premium, ki poleg naštetega vsebuje še Bi-LED žaromete, LED zadnje luči, parkirne senzorje spredaj in zadaj, ogrevan volanski obroč, gretje prednjih sedežev.

Še stopničko višje boste segli z opremo Limited, ki bo razvajala z integriranim navigacijskim sistemov s TomTom Live, audio sistemom KRELL, pametni kljuem, sistemom za brezžično polnjenje, sistemom za prepoznavanje in prikaz omejitev hitrosti, senčniki na zadnjih steklih. Najvišji nivo predstavlja Impression, kjer se bodo kupci lahko bohotili z 19-palčnimi platišči, aktivnimi Bi-LED žarometi, panoramsko streho, usnjenim oblazinjenjem, ogrevanjem zadnji sedežev, prezračevanjem prednjih.

Vstopni Santa Fe z 2,0-litrskim dizlom je na voljo od 34.900 evrov, medtem ko je potrebno za 2,2-litrskega CRDi, s štirikolesnim pogonom in z najvišjim nivojem opremljenosti, odšteti 48.500 evrov.

Terenski pomp! – Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Impression

Američan. – Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi Impression

Bolj slovenski od slovenskega avta leta! – Hyundai i30 Wagon T-GDI 140 Impression