Slovenska premiera: BMW serija 8

BMW serije 8 se vrača v velikem slogu. Razkošni športni kupe, razvit vzporedno ob dirkalniku serije DTM M8 GTE, se po dvajsetih letih predstavlja v drugi generaciji.

Osmica se ponaša z novim ”našpičenim” dizajnom. Zajetnejše ledvičke, zašiljeni žarometi, dolg mišičast pokrov motorja, izstopajoči boki, padajoča strešna linija z dvojno izboklino ter zadek, ki nekako spominja na trenutne modele X2 in X4.

Petični ljubitelji bavarske znamke lahko opcijsko izberejo laserske žaromete (serijski svetijo v LED tehnologiji). Športno naravnani kupci lahko nekoliko znižajo maso z izbiro strehe iz plastike, ojačane s steklenimi vlakni, ali pa se odločijo za paket iz ogljikovih vlaken.


Prav tako je mnogo oblikovnih kot tehničnih novosti tudi v potniški kabini, ki se nanaša na tisto iz modela X5. Tako voznik podatke o vožnji bere z novega 10,3-palčnega instrumentnega zaslona ter 12,3-palčnega osrednjega multimedijskega digitalnega zaslona. Za spodobno doplačilo je na voljo kopica individualnih elementov, ki bodo skrbeli za višji nivo udobja in/ali športnosti.

BMW serija 8 je na voljo v dveh različicah, in sicer kot BMW 840d x Drive ter M850i xDrive. V prvi se nahaja 3,0-litrski 6-valjnik s 320 KM moči ter 680 Nm. Z zmogljivostmi postreže s pospeškom 4,9 sekunde do 100 km/h. Za sladokusce pa je na voljo 4,4-litrski V8 s 530 KM moči in kar 750 Nm navora. Pospešek izvedenke z mesta do 100 km/h traja 3,7 sekunde. Oba modela sta serijsko opremljena s štirikolesnim pogonom xDrive ter 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.


Za vstopno dizelsko različico luksuznega kupeja 840d xDrive je potrebno seči v denarnico po 113.400 evrov. Športno nastrojen M850i xDrive pa velja vsaj 152.000 evrov. Prihodnje leto se bo kupeju pridružila še brezstrešna različica ter seveda najbolj pričakovana izvedba M8. Govori pa se tudi o prihodu štirivratnega modela serije 8 GranCoupe.

BMW serija 8: Še zgoraj brez!

M, a ne takšen kot bi si mislili! – BMW M760Li

Praktična lepota. – BMW 430i xDrive Gran Coupe