Povsem na novo zasnovani, najbolj dovršeni in tehnično najbolj izpopolnjeni Focus doslej je od poletja, ko so ga začeli prodajati v Evropi, že osvojil 12 prestižnih nagrad.

Do novembra letos so prodali več kot 42.100 povsem novih Fordov Focusov, med katerimi jih je bilo več kot 40 odstotkov v športni različici Focus ST-Line.

Vsak šesti kupec Focusa je izbral barvo Chrome Blue ali Desert Island Blue, zelo priljubljeni pa sta bili tudi bolj tradicionalni barvi: siva Magnetic in Frozen White. Pričakovanja je preseglo tudi povpraševanje po novem osemstopenjskem samodejnem menjalniku.


Focus navdušuje z vožnjo, ki vzbuja samozavest, in izjemno izkušnjo potnikov v vozilu – za oboje ima zasluge tesnejše sodelovanje z uporabniki kot kadarkoli doslej, to pa so opazili tudi v medijih in organizacijah po vsej Evropi, saj je Focus med drugim osvojil naziv Avto leta 2019 na Hrvaškem in Finskem.

Prednosti za poslovne voznike, ki vključujejo optimalno varčno porabo dovršenih bencinskih motorjev EcoBoost in dizelskih motorjev EcoBlue, možnost brezžičnega polnjenja združljivih pametnih telefonov in povezave z vgrajenim modemom FordPass Connect, so Focusu prinesle zmago v kategoriji Avto leta za poslovneže v Španiji, nagrado v kategoriji ugodnosti na Nagradah za vozne parke Češke republike 2018 in naziv Najboljši avto spodnjega srednjega razreda na podelitvi nagrad BusinessCar Veliki Britaniji.

Med osvojenimi zmagami v kategoriji so tudi Zmagovalec kompaktnega razreda tekmovanja Auto Zeitung Auto Trophy 2018 v Nemčiji in Najboljši družinski avto na podelitvi nagrad Škotski avto leta 2018.

Focus je tudi eden od sedmih modelov v najožjem izboru za evropski Avto leta – nagrado bodo podelili marca 2019.