Seat dopolnjuje modelsko serijo Leon z različico motorja 1,5 TGI Evo na stisnjen zemeljski plin CNG in z vgradnjo treh plinskih jeklenk povečal doseg.

Pogon na stisnjeni zemeljski plin z izpopolnjenimi tehnološkimi rešitvami predstavlja naraščajoč trend, ki ga namerava izkoristiti tudi Seat za utrjevanje tržnega položaja. CNG lahko za pogon že uporabljajo modeli Ibiza, Mii in Arona, zdaj pa sta se jim pridružujeta še Leon TGI Evo in Leon ST TGI Evo.

Leon TGI Evo z zasnovo naprednega 1,5-litrskega štirivaljnega motorja s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem goriva temelji na bencinskem motorju TSI z enako gibno prostornino. Kombiniran je z inovativnim sistemom start-stop in se ponaša z najnovejšo generacijo variabilne turbinske geometrije, pri procesu zgorevanja pa je uporabljen Millerjev cikel.

Leon TGI Evo razvije moč 97 kW (130 KM) pri 5.000 vrt./min in navor 200 Nm med 1.400 in 4.000 vrt./min. Opremljen je lahko bodisi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Opremljen je s kar tremi plinskimi jeklenkami, pri čemer sta dve izdelani iz kompozita iz ogljikovih vlaken in imata tako napredno lahko konstrukcijo.


Kapaciteta plinskih jeklenk pri Leonu TGI Evo znaša 17,7 kg, kar zadostuje za 500 km vožnje, s samodejnim preklopom na bencin pa se doseg podaljša še za 150 km. Najvišja hitrost je 200 km/h.