K nam je pripeljal prenovljeni Fiat 500X, ki vozi na podvozju prenovljenega Jeepa Renegade. Torej je bila prenova italijanskega brata nekako pričakovana.

Italijani so poskrbeli za osvežitev videza mestnega terenca, za kar največ prispevajo posodobljena svetlobna telesa. Z dnevnimi lučmi v tehniki LED je FIat 500X dobil še boljšo razpoznavnost, saj svetloba teh luči skuša ponazoriti zaščitni znak 500. Po novem pa je tudi celotna svetlobna oprema v LED tehnologiji.

Dva bencinerja, en dizel

Manjšega bencinerja z litrsko prostornino ženejo trije valji, iz katerih s pomočjo turbo tehnologije pridirja 120 ‘konjičev’. Ti se na prednja kolesa prenaša prek običajnega ročnega menjalnika, medtem, ko je močnejši štirivaljnik s 151 ‘konji opremljen s samodejnim menjalnikom. Turbodizel je zgolj eden, s 120 ‘konji’, možno pa ga je spariti tako z ročnim kot samodejnim menjalnikom.

Pri Fiatu so pripravili tri stopnje opreme: Urban, City Cross in Cross. Serijsko že ima 500X info zabavni sistem Uconnect nove generacije, sedempalčni sredinski HD zaslon, povezljivost pametnih telefonov, opozorilnik za zapuščanje voznega pasu, kamero za prepoznavanje prometnih znakov, sistem za samodejno zaviranje v sili.


Vstopni benciner z opremo Urban je na voljo že za 17.590 evrov, medtem, ko je za enako zmogljivega dizla z opremo Urban potrebno odšteti tisočaka več. Različice z oznakama City Cross in Cross so na voljo po akcijski ceni.

Doplačilo za močnejši motor s samodejnim menjalnikom je v obeh primerih 1.500 evrov. Izvedenka s štirikolesnim pogonom pa se bo pridružila še pred poletjem.