Na slovenske ceste je zapeljal povsem novi razred B, ki bo kupce prepričal z izgledom, pametno tehnologijo ter zvrhano mero prostora.

Novi model razreda B je v primerjavi s predhodnikom prostornejši in ob nekaj večjih zunanjih merah (dolžina 4.359 mm, širina 1.786 mm, višina 1.557 mm) ter medosni razdalji 2.729 mm, ponuja več udobja. V osnovi prtljažnik nudi 455 l prostora. Z vzdolžnim pomikom zadnjih sedežev za 14 cm ga je moč povečati na 705 l. Ob podrti zadnji klopi pa nam je na voljo kar 1.540 l prostora.

Pri oblikovanju zunanjosti so se pri Mercedesu odločili, da ohranijo videz enoprostorskega vozila. Linije so uskladili s trenutnimi smernicami oblikovanja znamke. Rezultat tega je boljša aerodinamika in bolj dinamičen videz, ki ga gre poudariti z izborom platišč v velikostih med 16 in 19 palci.

Notranjost po stopinjah razreda A.

Voznikovo delovno okolje je razdeljeno na dva dela, na katerih za prikaz informacij skrbita digitalna zaslona velikosti 7 oziroma 10,25 palcev, odvisno od paketa opreme. Ne bo manjkala najnovejša različica Mercedesovega multimedijskega sistema MBUX, kot dodatna oprema pa bodo na voljo tudi prikazovalnik na vetrobranskem steklu ter obilica varnostnih in asistenčnih sistemov, ki so sicer na voljo v avtomobilih višjega razreda.

V Sloveniji bo Mercedes-Benz razreda B sprva na voljo s tremi linijami opreme – AMG Line, Progressive in Style. Bencinske motorje bodo zastopali dva 1,33-litrska štirivaljnika z močmi 100 (B 180) in 120 (B 200) kilovatov ter dva 2-litrska štirivaljnika z močmi 140 (B 220) in 165 (B 250) kilovatov.

Dizelski bodo sprva trije, 1,461-litrski štirivaljnik B 180 d z močjo 85 kilovatov in 1,950-litrska štirivaljnika z močmi 110 (B 200 d) in 140 (B 220 d) kilovatov. Pozneje pridejo še šibkejša motorja B 160 in B 160 d in štirikolesni pogon, septembra pa tudi priključnohibridni Mercedes-Benz B 250 e.

Cena se z najšibkejšo bencinsko različico B 180 začne pri 25.870 evrih, najcenejša dizelska različica B 180 d pa stane najmanj 28.410 evrov.

FOTO: Gašper Miš