Ford je svetovni spletni publiki predstavil nabritega Focusa ST, ki bo na z bencinskim ali dizelskim motorjem, poleg klasičnega ‘hečbeka’ pa bo na razpolago še karavan. Za fotre, ki se ne predajo!

Stari dvolitrski agregat je v četrti generaciji nadomestil 2,3-litrski štirivaljni turbo bencinar EcoBoost, tak kot ga najdemo v Mustangu ali Focusu RS. Proizvede 280 KM in 420 Nm navora, kar zadošča da do stotice pospeši v manj kot 6ih sekundah.

Nadgradnjo je dočakal tudi dizelski ST, s 190 KM in 400 Nm navora, ki je postal najmočnejši dizelski motor vgrajen v Focusa. Bencinski ST je prejel tudi nov diferencial z delno zaporo, ki je bil prej rezerviran le za RS-a.

Avtomobil sedi 10 mm nižje od standardnega Focusa, vzmetenje pa je trše za 5 odstotkov spredaj in 13 zadaj. Opremili so ga s posebnimi Michelin Sport Pilot 4S pnevmatikami, ki skrbijo za popoln oprijem. Osnovno sta oba modela opremljena s šeststopnejskim ročnim menjalnikom, izberemo lahko tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik. Z izbiro Performance paketa je avto opremljen z nastavljivimi blažilniki in sistemom za prestavljanje z ujemanjem vrtljajev (rev-matching). 


Zunanji izgled je na moč podeben paketu ST-Line, večji je sprednji zajem zraka, izrazitejši zadnji spojler in unikatna aluminijasta platišča ter novi ekskluzivni barvi. Ford Performance Blue in Orange Fury, kot poklon staremu ST Mk2. Notranjost je opremljena z dvema Recaro športnima sedežema, aluminijastimi stopalkami, kovinskimi obrobami ventilacije, sivim prešitjem in 8-palčnim SYNC 3 informacijskim sistemom.

Na tržišču bo predvidoma konec poletja, v vseh motornih in oblikovnih kombinacijah, s pričakovano ceno 26.500 evrov za osnovno izvedenko.