Honda je svojega prvega hibrida predstavila že leta 1999, od tedaj dalje pa je v 20 letih ta pogon doživel izjemen razmah v želji ekologije.

CR-V je tako prvi Hondin urbani „prostočasnež“, ki je opremljen s hibridnim pogonom. Na zunaj bo hibridno izpeljanko pravzaprav izdal le napis Hybrid na bokih in zadku. Nekaj več sprememb je v notranjosti, še posebej, ko govorimo o prtljažnem prostoru, ki ga v primeru hibrida za okvirno 60 litrov zmanjšuje baterijski sklop.

Največja moč elektromotorja znaša 135 kW (315 Nm), medtem ko 2-litrski bencinec DOHC iztisne 107 kilovatov moči in 175 Nm navora. Hibridni sistem omogoča tri načine vožnje, izključno električno, hibridno ali vožnjo z bencinskim motorjem. Poleg tega pa je možno izbirati med enim izmed treh prednastavljenih voznih programov –  EV, Sport ali Eco. 

Japonci so v hibridnega CR-V-ja umestili širok nabor varnostne opreme, ki jo boste našli že serijsko, in sicer: zavorni sistem za ublažitev naleta, opozorilo pred zapustitvijo voznega pasu, nadzor pred zapustitvijo vozišča, sistem sledenja voznega pasu, sistem prepoznave prometnih znakov, inteligentni omejevalnik hitrosti, inteligenten aktivni tempomat, aktivni tempomat s sistemom sledenja pri nizki hitrosti …

Za hibridnega CR-V-ja boste morali odšteti najmanj 32.900 evrov, v kolikor se boste odločili za štirikolesni pogon, bo potrebno dodati še 4 tisočake. Najbolje opremljeni CR-V (oprema Executive) po ceniku velja 41.400 evrov.