Hyundai i30 N si je športni renome zgradil že v prvem poskusu in več kot dostojno ujel korak z najboljšimi ”vročimi hečbeki”. Zdaj pa imajo Korejci v rokavu še enega asa, limuzinsko-kupejevsko izvedbo Fastback.

Drugega izmed članov družine N ne bo težko prepoznati. Temelji na relativno svežem modelu i30 Fastback, le s to razliko, da je že navzven precej bolj agresivno in dinamično obogaten. Za to skrbijo različni spojlerji, stranski pragovi, večje hladilne reže med katerimi še vedno prednjači značilna kaskadna reža na maski vozila, pa posebna 18- ali 19-palčna lita platišča. 

Razlika med kombilimuzino in Fastbackom se skriva v 12 cm daljši karoseriji ter 12 kg masnega dodatka. Zaradi daljšega zadka, pa se Fastback pohvali s 55 l večjim prtljažnikom, ki je obenem zaradi velikih vrat lahko dostopen.

Pod motornim pokrovom ”hitrega zadka” se skrivajo vse dobrote kombilimuzine. Poganja ga 2,0-litrski prisilno polnjeni bencinski agregat, ki je na voljo v dveh različicah. V standardni razvije 184 kW / 250 KM z dodatnim paketom Performance pa kar 202 kW / 275 KM.

Obe motorni izvedenki ponujata do 353 Nm navora, najvišja hitrost, ki jo omogočata, pa znaša 250 km/h. Funkcija Overboost, ki se aktivira, ko motor doseže maksimalni navor, slednjega poveča na 378 Nm. Medtem ko različica z 184 kW omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 6,4 sek, i30 N v izvedbi z 202 kW do 100 km/h pospeši v 6,1 sek.

Osnovni i30 N Fastback pri nas stane 29.190 evrov, zmogljivejši i30 N Performance z bogatejšo opremo pa natanko pet tisočakov več. Od petvratne različice je dražji za 700 evrov.