Golf – najuspešnejši evropski avtomobil – praznuje 45. rojstni dan. 29. marca 1974 se je v Volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu uradno začela proizvodnja bodoče prodajne uspešnice.

Tega dne nihče pri Volkswagnu ni slutil, da se bo naslednik legendarnega Hrošča do danes po vsem svetu prodal v 35 milijonih primerkov. Od začetka proizvodnje (Start of Production, SOP) pred 45 leti pa do danes je matematično vsak dan brez prekinitve vsakih 41 sekund nekje na svetu nekdo naročil novega Golfa – povprečno okrog 780.000 vozil na leto.

Ralf Brandstätter, operativni direktor znamke Volkswagen: “Golf je srce naše znamke. Bolj kot katerikoli drug avto simbolizira napredek in tehnologijo. Z Golfom so na primer varnostne tehnologije prvič postale dostopne za milijone ljudi. Tako je zaznamoval celotne generacije.” Nadalje je Brandstätter poudaril: “Poleg tega Golf že sedem generacij prispeva k temu, da se je Volkswagen kot znamka in kot koncern lahko razvil v enega globalno najpomembnejših avtomobilskih proizvajalcev.”

Golf bo kot eden redkih kompaktnih modelov na svetovnem trgu, ki ne pripadajo nobenemu družbenemu razredu, tudi v prihodnje nosilni produktni steber znamke Volkswagen ter bo z najsodobnejšimi pogonskimi, asistenčnimi, multimedijskimi in upravljalnimi sistemi odločilno vplival na razvoj mobilnosti v prihodnosti.