V idilični okolici Tavčarjevega dvorca na Visokem pri Poljanah je uredništvo AvtoFinance razglasilo zmagovalce 14. izbora Poslovni avto leta 2019 ter podelilo kipce še za dostavno in tovorno vozilo leta ter avtomobilsko inovacijo leta.

Naziv Službeni avto leta je prejel Ford Focus, ki je ugnal Toyoto Corollo, Kio Ceed, Mazdo3 ter PSA dvojec Berlingo/Combo. V rubriki EKO avto leta 2019 je na svoj račun prišla Toyota Corolla, ki žirijo prepričala s svojo hibridno tehnologijo ter dobro cenovno pozicijo. Poslovni avto leta je postal Peugeot 508. Slednji je ugnal kandidate kot so BMW serije 3, Toyota RAV4, Citroen C5 Aircross ter Mazda6.

Managerski avto leta je postal Audi A6/A7, ki je nadvladal Mercedes razred S ter Lexusa ES. Letos pa se je kategorija Managerskega avta premierno razdelila še na izbor luksuznega terenca leta. To je postal novi BMW X5. Nagrado za inovacijo leta je prejel multimedijski sistem MBUX v vozilih znamke Mercedes-Benz

Dogodek je vodila Bernarda Žarn, kipce sta podeljevala Miloš Milač, urednik avtomobilizma pri Časniku Finance in vodja izbora PAL, ter Boštjan Paušer, urednik revije Kamion & Bus. Pokrovitelj izbora PAL je Generali Zavarovalnica.


Za zabavni del programa slovesne razglasitve zmagovalcev PAL 2019 je tokrat poskrbela zasedba petih mladih dam JazzLadies, zbranih zaradi ljubezni do jazza. Občinstvo so osvojile s svojimi izvedbami in priredbami glasbe iz šestdesetih, sedemdesetih let pa vse do danes. Zaigrale so nam jazzovske, swing in bebop standarde, v njihovem repertoarju pa so bile tudi pesmi slovenske popevke.

JazzLadies-5cfa1b7a02a53.jpg

O dogodku in izboru PAL

Posebnost izbora Poslovni avto leta oziroma PAL je v tem, da je pregleden in v ocenjevanje vključuje več žirij. Poleg novinarjev Časnika Finance, ki avtomobile ocenjujejo tudi s pomočjo natančnih podatkov o stroških lastništva avtomobila (te pripravlja upravljalec voznih parkov ALD Automotive), za finaliste posameznih kategorij glasujejo tudi bralci Financ.

Tretja žirija kategorij managerski avto leta, luksuzni terenec leta in dostavno vozilo leta pa so uporabniki avtomobilov. V primeru prvih dveh kategorij (managerski in luksuzni terenec) žirijo sestavlja deset uglednih slovenskih direktorjev in direktoric, ki imajo s tovrstnimi avtomobili dolgoletne izkušnje in zato toliko bolj izostren okus za prestižne finaliste.