Slovenski javnosti se je predstavil izboljšani Ford Mondeo z elegantnimi novimi zunanjimi in notranjimi potezami, ki je prvič na voljo tudi v karavan različici s hibridnim pogonom.

Zunanjost ima po novem izrazitejšo masko v obliki trapeza z vizualnim učinkom večje globine, ki se razlikuje glede na izbrani nivo opreme. Na novo so oblikovane meglenke in dnevne LED luči, nov je tudi športen odbijač z izrazitejšim spodnjim zavihkom spojlerja.

Notranjost odlikuje izboljšano ujemanje med sredinsko konzolo in sestavnimi deli armaturne plošče. Mondeo je zdaj na voljo tudi z aktivnim tempomatom za samodejno vzdrževanje udobne razdalje do vozila pred sabo, ki ga dopolnjuje funkcija za ustavljanje in speljevanje Stop & Go.

Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3 vozniku Mondea omogoča upravljanje funkcij zvočnega sistema, navigacije in klimatske naprave ter povezanih pametnih telefonov z ukazi iz pogovornega jezika. Dopolnjuje ga 8-palčni barvni zaslon na dotik, ki podpira kretnje, kot sta ‘ščipanje’ in ‘poteg’ ter je združljiv z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto.


Hibridni karavan

Hibridni pogonski sklop razvije 187 KM in združuje posebej razviti 2,0-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, elektromotor, generator, litij-ionsko akumulatorsko baterijo z 1,4 kWh in pri Fordu razvit samodejni menjalnik s porazdelitvijo moči, ki deluje kot brezstopenjski samodejni menjalnik.

Za polnjenje akumulatorske baterije tehnologija za regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije zaviranja, ki bi bila sicer izgubljena, in tako prispeva k predvidenim izpustom CO2 od 96 g/km in porabi goriva od 4,2 l/100 km pri štirivratni izvedbi oziroma izpustom CO2 od 101 g/km in porabi goriva od 4,4 l/100 km pri karavanu.

Novi karavan Mondeo Hybrid zagotavlja 403 litre prostora za prtljago pod prekrivalom, če so zadnji sedeži nameščeni in do 1.508 litrov prostora pri preklopljenih zadnjih sedežih.

Za pogon Mondea je prvič na voljo tudi Fordov napredni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue, ki je na voljo v različicah s 120 KM, 150 KM in s 190 KM. Fordov novi osemstopenjski samodejni menjalnik dodatno optimizira učinkovitost porabe goriva ter zagotavlja odzivno zmogljivost in uglajeno, hitro prestavljanje.

Na voljo je tudi šeststopenjski ročni menjalnik, prav tako so lahko modeli z 2,0-litrskim motorjem EcoBlue opremljeni s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom.. Tudi pri prenovljenem modelu ostaja na voljo Fordov 1,5-litrski motor EcoBoost s 165 KM z izpusti CO2 od 150 g/km in porabo goriva od 6,5 l/100 km.

In cene? Vstopna akcijska cena za osveženega Mondea je nastavljena pri 20.390 evrih, medtem ko bo za 4-vratno hibridno različico in opremo Titanium potrebno odšteti 25.990 evrov.