Renault je svetovni javnosti predstavil naslednjo generacijo električnega ZOEja. Oblikovno ostrejši pristop zunanjosti, se v notranjosti naslanja na dizajn prihajajočega Clia.

Napredku tehnike primerno naj bi bila baterija fizično še vedno enako velika, a zmore, po zaslugi večje gostote in izboljšane gradnje, skupno 52 kWh energije (30 % več). Z njimi se zmore z eno polnitvijo zapeljati najdlje 389 kilometrov (WLTP).

Baterijo je moč polniti s serijsko primaknjenim hitrim 50-kilovatnim enosmernim polnilnikom, 22-kilovatnim “srednje hitrim” AC polnilnikom ali sedemkilovatnim “počasnim” AC polnilnikom. 30 minut priklopa na DC polnjenje naj bi avtu zagotovilo novih 145 kilometrov dosega, ena ura polnjenja na 22-kilovatni opciji naj bi mu zagotovilo 126 km svežega dosega, na 7-kilovatnem polnilniku pa bo moral biti avto priklopljen devet ur in 25 minut, da se bo njegova povsem prazna baterija napolnila do popolnoma polnega stanja.

Zoe 135, ki bo ob prihodu na tržišče tudi najzmogljivejša motorizacija novinca, bo motoriziran s točno 100 kW oziroma 136 KM moči in 245 Nm navora. Do stotice bo rabil 10 sekund, največja hitrost pa bo elektronsko omejena na 140 km/h. Tako motoriziran Zoe bo za pospešek od 80 do 120 km/h rabil 7,1 sekunde, kar je 2,2 sekunde hitreje, kot rabi za ta šprint Zoe 110, ki ostaja vstopna motorna opcija v novincu.


Renault je zelo gostobeseden tudi ob opisu varnostne opreme. Ta naj bi tako obsegala, bodisi serijsko ali proti doplačilu, sistem aktivnega zaviranja, opozorilnik zoper nenamerno menjavo voznega pasu, sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem prepoznavanja prometnih znakov, nadzor nad vozili v “mrtvem” kotu, pomočnik za parkiranje, sistem zadrževanja avta ob speljevanju na klancu ter pomočnik za preklop med zasenčenim in dolgim snopom.

Za slovenski trg se v tem trenutku ve, da bo prodaja novinca stekla novembra letos. Cene zanj v tem trenutku še niso poznane, znano pa je, da bosta v ponudbi obe, 80 in 100-kilovatna izvedba pogonskega elektromotorja.