Opel uradno predstavlja podrobnejše podatke o novih bencinskih in dizelskih motorjih, ki bodo kupcem na voljo poleg nedavno predstavljene električne Corse.

Motorno paleto začenja osnovni 1,2-litrski trivaljni bencinar s 75 KM, povezan na petstopenjski ročni menjalnik. Takšna različica tehta zgolj 980 kilogramov. Ta motor je v močnejši različici s 100 KM podprt s turbino. Bencinarjema se pridružuje 1,5-litrski dizel s 100 KM in maksimalnimi 250 Nm navora.

Visoka učinkovitost in odzivnost bencinskih motorjev je rezultat zmanjšanja trenja ter izboljšane odzivnosti turbine. Že pri nizkih vrtljajih med 1500 in 3500 vrtljaji v minuti ponuja 205 Nm navora. Kombinacija nizke teže, izboljšane aerodinamike in optimiziranega prestavnega razmerja poskrbi za zabavno vožnjo.

Sistem za zmanjšanje emisij sestavlja pasivni oksidacijski katalizator, vbrizg tekočine AdBlue, SCR katalizator in filter trdih delcev. Vse skupaj je združeno v kompaktno enoto, vgrajeno čim bližje motorju. Vsem ki je to morda preveč zapleteno, je na voljo tudi električna različica Corsa-e. Ker gre za modularno platformo, jim le-ta omogoča vgradnjo različnih pogonskih sklopov na isti proizvodni liniji. 


V novi Corsi bodo predstavili veliko asistenčnih sistemov, kot je samodejno zaviranje v sili, prepoznavanje pešcev, pametni nadzor in prilagajanje hitrosti, ohranjanje voznega pasu ter prepoznavanje prometnih znakov. Izbira informacijskih sistemov zajema osnovni multimedijski radio, sledi mu Multimedia Navi s 7-palčnim zaslonom na dotik in vrh ponudbe Multimedia Navi Pro z 10-palčnim zaslonom. 

Čeprav je nova Corsa bistveno lažja od starega modela, ohranja enake zunanje mere, s štirimi metri dolžine in petimi vrati. Zmanjšano težo so dosegli z uporabo lahkega jekla in najnovejšimi metodami razvoja. Izboljšana osnovna struktura je brez zunanjih elementov lažja za 40 kilogramov. Nova Corsa je tudi prvi avtomobil v svojem razredu, ki uporablja adaptivne matrične LED žaromete brez bleščanja. Takšne najdemo že na modelih Astra in Insignia. Inovativna tehnologija IntelliLux LED je bila prej rezervirana le za vozila višjih cenovnih razredov. 

Prve Corse z motorji na notranje izgorevanje bodo stranke prevzele že proti koncu leta, električna Corsa-e pa bo sledila v roku nekaj tednov.