Mazda je s KODO dizajnom zadela na loteriji oblikovanja. Posledično pa se pri prenovah raje odločijo za minimalne spremembe, da ne bi pokvarili prodajne niti.

Minimalno je spremenjen prednji in zadnji del avta. Najbolj očitna razlika so LED svetila. V kabini so spremembe še bolj skromne, saj se nanašajo le na predrugačene materiale in grafiko oblazinjenja.

Na področju motorjev na slovenskem trgu ni pričakovati sprememb, saj bo v paleti predvidoma ostal 1,5-litrski bencinski Skyactiv-G. Menjalnika še naprej ostajata dva, ročni šeststopenjski in šeststopenjski klasični avtomatik. Štirivaljni agregat bo še naprej na voljo v 75-»konjski« in 90-»konjski« izpeljanki, za 115-»konjsko« opcijo pa v tem trenutku ni zagotovila, da bo ostala v ponudbi, saj je ni v različicah, namenjenih japonskemu trgu.

Obema motorjema bi se priključil hibridni sistem Mazda M, ki se zanaša na 24-voltni elektromotor v vlogi alternatorja in zaganjalnika ter naj bil zmožen ob polnem pospeševanju dvignil skupno moč motorja. Glavni namen hibridnega pogona naj bi bila izboljšana učinkovitost sklopa.

Osvežitev modela naj bi prinesla tudi na novo nastavljeno podvozje, ki naj bi se ponašalo predvsem s še boljšim udobjem v vožnji, serijsko dodan G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) pa bo skrbel za zanesljivejšo in stabilnejšo lego. Za vsesplošen dvig počutja med vožnjo bo poskrbela nadgrajena zvočna izolacija kabine. Večopravilni sistem Mazda Connect sicer ostaja v osnovi enak tistemu v aktualnem modelu, so mu pa Japonci namenili povezljivosti Android Auto in Apple Carplay.