Pred šestimi leti se mi je Renaultov križanec dozdeval kot nišni model, ki si ga bodo privoščili upokojenci z višjim penzionom.

Res, da je znamka z njim zapolnila ”ta pravo” vrzel modelne palete, vendar glede na Clia ter večjega Megana, ni predstavljal ekonomske računice. No, zdaj pa ima Captur (tudi pri meni) vse večji potencial.

Ne bom prav dosti zgrešil, če zapišem, da je najbolje prodajani križanec v Sloveniji. Sklepam, da se bo kmalu prodalo več Capturjev kot Cliov. Ne, da bilo s slednjim bilo kaj narobe, vendar je mestni terenec z leti postal všečen in obenem v praksi ponuja precej več.

Kaj je tisto več?

Sleherni upokojenec bo ugotovil, da je prednost Capturja višje sedenje, enostavno vstopanje in izstopanje iz avtomobila, boljša preglednost ter udobnejša vožnja. V križanca bo spravil še upokojenski par iz sosednjega bloka, s katerim se bodo odpravili na tedensko razvajanje v toplice.

Francozove atribute pa ne bodo prepoznali zgolj starejši občni. Prikupna oblika lahko prevzame tudi mlajše pare. Z otrokom. Ali dvema. Preverjeno je precej enostavno namestiti dva otroška sedeža na zadnjo klop Capturja. Še več, otrok lahko brez težav miga z nogami za mojo nastavitvijo sedeža. Obenem ni bojazni glede prostornine prtljažnika, saj je le ta povsem solidna za dnevne potrebe mlade družine. Za na morje pa predlagam namestitev strešnega kovčka, saj ne vem zakaj bi se skozi leto vozili s pol prevelikim avtomobilom – o tem sem pisal tukaj (večji avto, več krame).

Ali dobro potegne?

Renault Captur je doslej razpolagal s precej umirjeno motorno paleto. Zapisano drugače, najmočnejši motor je imel 120 ”konjičev”. Z osvežitvijo modela v lanskem letu, je prejel opcijo 1,3-litrskega bencinerja, ki razvije 110 kW (150 KM) največje moči in posledično poskrbi za temu primerno dobre zmogljivosti tudi ob polno obremenjenem vozilu.

Motor deluje v kombinaciji s samodejnim menjalnikom, znano Renaultovo dvosklopčno šeststopenjsko avtomatiko, ki tako glede hitrosti kot uglajenosti menjavanja prestav pušča suveren vtis. Čeprav Captur ni povsem športno naravnan križanec (kar je pravzaprav dobro) in mu priganjanja skozi zavoje niso najbolj ”zapisana v podvozju”, pa je zato prepričljiv z zanesljivo lego in dobrim blaženjem udarnih jam.

Za nameček je še takšna različica Outdoor opremljena s sistemom Extended Grip, kjer preko vrtljivega gumba izbiramo med tremi programi za boljši oprijem na različnih podlagah. Bogato opremo sestavljajo led žarometi, samodejna klimatska naprava, tempomat z omejevalnikom hitrosti, samodejno delovanje svetil in brisalcev, pametna kartica namesto ključa, multimedijski sistem R-link Evolution z navigacijo TomTom, 17-palčna platišča in še kakšna malenkost.

In ker bo konec leta v Slovenijo zapeljala druga generacija Capturja verjamem, da se lahko zdaj v salonu pogodite za dobro ceno oziroma ugodno financiranje z različnimi akcijski paketi.

Specifikacije – Renault Captur TCe 150 EDC Outdoor

Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 1.333 ccm
Moč motorja: 110 kW (150 KM) pri 5.500 vrt./min
Navor: 250 Nm pri 1.600 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 210 km/h
Pospešek: 9,5 s
Poraba na testu: 6,7 l/100 km
Posoda za gorivo: 45 l
Mere vozila: 4.122 mm x 1.778 mm x 1.556 mm
Medosna razdalja: 2.606 mm
Masa vozila: 1.396 kg
Prostornina prtljažnika: 377 – 1.235 l
Cena osnovnega modela: 16.040 €
Cena testnega modela: 24.240 €