Elektrifikacija modelov se dogaja kot po tekočem traku, vendar za popolno električno mobilnost še nismo povsem zreli. Preizkušeno, je trenutno najbolj smiselna opcija nekakšna mešanica pogonov.

Priključni hibrid združuje najboljše obeh poznanih svetov. Naftnega in električnega. Mercedes je za svoja najbolj prodajana modela A in B pripravil kombinacijo 1,3-litrskega turbobencinaja s 118 kilovati oziroma 160 KM moči in elektromotorja s 75 kilovati (102 KM) moči. Skupaj zagotavljata sistemsko moč 160 kW (218 KM) in 450 Nm navora.

Tako motoriziran A 250 e rabi za pospešek do stotice 6,6 sekund, limuzina 6,7 sekund, B 250 e pa 6,8 sekund. Najvišja hitrost v električnem načinu je pri vseh 140 km/h, najvišja hitrost pa je malo preko 230 km/h.

Litij-ionska baterija je vgrajena pod zadnjo klopjo ter zmore shraniti do 15,6 kWh električne moči. Podatki bolj realnega standard WLTP narekujejo, da bo lastnik v povprečju z baterijo prevozil med 60 in 70 kilometri. Baterijo je moč s 7,4-kilovatnim priklopom povsem napolniti v eni uri in 45 minutah, na domači šuko vtičnici bo polnjenje trajalo okoli 8 ur, kot eden prvih priključnih hibridov pa dopušča tudi polnjenje na hitrih polnilnih mestih. Tam si baterija opomore z 10-odstotnega stanja napolnjenosti do 80-odstotnega stanja napolnjenosti v vsega 25 minutah.

Obe različici priključnih hibridov malih Mercedes-Benzov je že možno naročiti. Cene zanje v Nemčiji se začnejo pri 36.943 evrih za petvratni A 250 e oziroma 37.300 evrov za limuzino A 250 e in 37.663 evrov za enoprostorski B 250 e.