Tokrat je na slovenske ceste zapeljal Mercedes Benz razreda A v limuzinski različici.

Ponuja večino zadev kot „hatchback“, z razliko, da limuzina meri v dolžino 4.549 milimetrov, prtljažnega prostora je za 420 litrov. Predvsem pa so v Stuttgartu ponosni na koeficient upora, ki znaša vsega 0,22.

Velja omeniti, da je bil avtomobil prvenstveno namenjen kitajskemu trgu, a glede na videno bo zagotovo prepričal tudi kakšnega evropskega kupca. Motorno paleto sestavljajo bencinski A 180 s 136 KM, nadaljujejo pa A 200, A 220, A 250 in vrh ponudbe, ki jo zaokrožuje AMD 35 4MATIC+. Dizelsko čast sramežljivo brani zgolj A 180 d, ki zmore 116 KM.

Osnovni bencinec bo na voljo od 27.910 evrov, dizel pa od 30.670 evrov. Bencinec je dražji od kombilimuzine nekje za slabega poldrugega tisočaka, medtem ko je dizel dražji za skoraj 3.000 evrov, a je potrebno vzeti v obzir, da je slednji spojen s 7-stopenjsko avtomatiko.

Za tiste, ki prisegate na vrh ponudbe naj omenimo, da bo AMG 35 4MATIC+ na voljo od 47.690 evrov dalje.

Mercedes Benz GLC in GLC coupe

Novosti se poznajo pri rahli prenovi zunanjosti, novih pogonskih agregatih in najsodobnejši tehnologiji v kabini. Na hitro na zunaj ne izgleda bistveno drugače, ob podrobnejšem ogledu lahko opazimo nov sprednji odbijač, prenovljeno mrežo zajema zraka, spremenjen zadnji difuzor in izpušne cevi. Posodobljen je tudi svetlobni zapis prednjih in zadnjih LED žarometov.

Več inovacij najdemo v notranjosti, ki jo krasi preoblikovana armaturna plošča s spremenjeno centralno konzolo. Ventilacijske odprtine so v stilu razreda A, aktualen multifunkcijski volan in seveda najnovejši MBUX informacijski sistem. Zastareli »Command« sistem zamenjuje 12,3-palčni digitalni prikazovalnik za voznika in dodaten 10,25-palčni navigacijski zaslon na sredini, z multifunkcijsko ploščico na dotik za lažje upravljanje. Zanimivost sta tudi glasovno vnašanje in upravljanje funkcij s kretnjami rok.

Motorji in oprema

Že od predstavitve naprej bo na voljo paleta šestih motorjev, dva lahka hibridna bencinarja in trije klasični dizli. Vsi bodo standardno opremljeni s štirikolesnim pogonom 4MATIC. Osnovni bencinar GLC 200, združuje 1,5-litrski štirivaljni motor z 48-voltnim električnim sistemom, kar zadošča za skupnih 197 KM in 320 Nm navora ter dobrih 7 litrov porabe. Močnejši GLC 300 uporablja 2-litrski štirivaljni bencinski motor z enakim baterijskim sklopom, moč znaša 258 KM in 370 Nm navora.

Dizelska ponudba se prične pri modelu 200d, z 1,6-litrskim štirivaljnikom s 163 KM in 360 Nm navora. Kot oba ostala dizelska agregata, izpolnjuje emisijske standarde EURO 6, s filtrom trdih delcev in dodatkom AdBlue. Vrh dizelske palete sta GLC 220d in 300d, oba uporabljata 2-litrski štirivaljni motor. Šibkejši proizvede 194 KM in 400 Nm navora, močnejši pa 245 KM ter 500 Nm navora. Šesti, najmočnejši agregat, je AMG GLC 63 4MATIC, ki zmore 510 KM in do stotice pospeši v vsega 3,8 sekunde.

Prenovo GLC-ja in Coupeja zaključuje široka ponudba novih asistenčnih sistemov, izboljšano »Dynamic Body Control« nastavljivo vzmetenje, opcijsko zračno vzmetenje in »Energising Comfort Control«, ki samodejno prilagodi osvetlitev notranjosti, temperaturo klime ter masažo sedežev, glede na voznikovo počutje.

Mercedes Benz GLC bo na voljo od 49.140 evrov, toliko bo namreč potrebno odšteti za osnovno dizelsko različico. Bencinec bo vsega 10 evrov dražji, pri čemer bo, v kolikor se spogledujete z najmočnejšo izvedenko, odšteti tudi (vsaj) 130.990 evrov. Kupejevski GLC bo dražji za dobrih 5 tisočakov, pri bencincih tudi za sedem tisočakov.