Novi Ranger Raptor je najtrpežnejša in najzmogljivejša različica najbolje prodajanega pickupa v Evropi, ki je nastal po vzoru večjega ameriškega brata F-150 Raptor.

Oddelek Ford Performance je Rangerja Raptorja razvil za resnične navdušence. Poganja ga Fordov 2,0-litrski dizelski motor v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora. Povezan je z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom. To mu omogoča pospešek do stotice v 10,5 sekunde in končno hitrost 180 km/h.

Za suverenost na najrazličnejših terenih pa ponuja kar šest voznih načinov (normal, sport, grass/gravel/snow, mud/sand, rock in baja). Seveda pa ni vse v ekstremnem oblikovanju, zmogljivem motorju ter voznih programih.

V oddelku Ford Performance so podvozje optimalno prilagodili za terensko vožnjo z veliko hitrostjo in možnost premagovanja vseh ovir. Posledično je Raptor opremljen s športnimi blažilniki Fox Racing, zadaj pa ima namesto listnatih vgrajene vijačne vzmeti.


Ranger Raptor odlikuje tudi edinstvena zaščita podvozja za terensko vožnjo. Njegova karoserija je od tal odmaknjena 283 mm, opremljen je z 2,3 mm debelo zaščitno plošči, ki je kar 60 odstotkov debelejša od plošče na ”navadnim ” Rangerjem. Obut pa v posebej zanj razvite terenske pnevmatike proizvajalca BF Goodrich (285/70 R17).

Serijska oprema vključuje vse dobrote, ki jih prinaša do zdaj najbogatejši paket v ponudbi – Wildtrack. Nadgradnja Raptor pa prinaša 20,3 palčni zaslon na dotik z vmesnikom SYNC+DAB, poseben usnjen volanski obroč, pokrov tovornega prostora s ključavnico in vlečno kljuko s stabilizacijo priklopnika, ki jo je mogoče sneti.

Po ceniku je treba zanj odšteti 54.060 evrov oziroma 52.060 evrov s popustom.