Vstopnica v moški svet! – Ford Ranger Wildtrack 3.2 TDCi
Zadnja leta so se moški malenkost pomehkužili. V kopalnici preživijo dlje časa kot ženske, zato posledično s sabo nosijo toaletne torbice.
Zadnje besede mnogih so po novem, da draga (bog ne daj, da tašča), šofirajo mestne športne terence, ki so bolj pisani na kožo ženskam in nedavno sem celo opazil, da moški v fitnesu intenzivno vadijo na orbitreku!?
No, to pa je moškost na minimumu. Ko sem prvič zagledal prenabitega moškega (očitno je spuščal dan za noge ;)) na njem, sem se najprej nasmejal. Vendar po drugi strani, pa mi ni bilo vseeno, saj so dnevi Rockya očitno mimo. V koliko še kdo, poleg mene, v fitnesu razmetuje z utežmi, bo vedel o čem govorim. In najverjetneje mu bo tudi tale avto pisan na kožo. Ne da bi se šopiril, vendar, ko vstopiš… no, splezaš v Rangerja se počutiš kot ta prav dec.
Pick-upe na starem teritoriju še vedno povežemo z ameriškim svetom, pa čeprav jim do njihove pompoznosti zmanjka kakšen meter ali dva v dolžino. No, na srečo smo Evropejci dimenzijsko bolj skromni, zato rovarjenje s pick-upom po mestnih uličicah občasno deluje prav zastrašujoče, kot T-Rex po New Yorku v filmu Jurassic Park. No, z malo nekaj šminke pod imenom Wildtrack, pa Ranger nekoliko zgubi robustnost ter zapolni tisti ”wauuu” efekt, ki ga zdaj nosijo športni mestni terenci. Oranžna barva, velika lita platišča, aluminijasta stopnička, ter nalepke mogočnih številk ter besed…
Prednost močnejšega – povsod!
S takšnim Ford Rangerjem ne pridobiš le vse pozornosti na cesti, ampak tudi prednost na kakšnih zoženjih in pri zasedanju prostega parkirnega mesta. Nekakšna prednost močnejšega. Tako kot je robustna zunanjost, je utrjena tudi notranjost, ki je zdaj z dobro ergonomijo ter bogato tehnologijo precej civilno zasnovana. Kar ne gre verjeti, da lahko se je, nekoč surovo ”gospodarsko” vozilo, prelevilo v mestno srajco, ki zaradi kupa varnostnih pripomočkov ter digitalizacije deluje kot fantek, ki zajoka ob rahlem padcu. Resnično si nisem mislil, da bodo z Rangerjem šli tako daleč in ga z varnostnimi sistemi pomehkužili.
Seveda je varnost pomembna, vendar vseeno bi bilo dobro dvakrat ali trikrat premisliti o smotrnosti nekaterih dodatkov. Sam dvomim, da bo nekdo delal avtocestne relacije s tem avtomobilom, zato je radarski tempomat prej strošek kot rešitev, ko spreden konec avtomobila zahakljaš ob deblo. Podobno je s sistemom za zaznavanje voznega pasu, ki svojega dela, zaradi naših ozkih cest, ne more opravljati.
Parkirni asistent…khm, za pick-upa?
Ne. Ta segment vozil ima vedno na voljo dve parkirni mesti, kar še morejo dopolniti v novi izdaji CPP. Vsekakor pa je izbira 3,2-litrskega petvaljnika v povezavi s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom tista ta prava. Odličen zvok, dobri performansi ter poraba, ki je pri pick-upu vedno okoli 10 litrov. Novi Ranger je zdaj bolj usmerjen na cestno udobje, a kljub temu v gumbu na sredinski konzoli skriva terenske zmogljivosti.
Za konec pa še nasvet pri izbiri pokrivala za keson. Tale rolo je super, vendar ima svoje muhe. Med drugim tudi pušča vodo. Sam bi izbral plastičen pokrov v barvi vozila ali pa nadel plastično kabino, v katero lahko pospraviš cel kup krame. Torej, če ne želite zgledati kot tisti moški na orbitreku, le izberite pick-upa. Športne terence pa raje prepustite nežnejšemu spolu.
Specifikacije: Ford Ranger Wildtrack 3.2 TDCi
Mere dolžina/širina/višina (mm) 5362/1860/1815
Medosna razdalja (mm) 3220
Prostornina prtljažnika (l) Približno 1200
Teža (prazno v./dovoljena) (kg) 2338/3200
Agregat Turbodizelski, 5-valjni, vrstni
Delovna prostornina (ccm) 3198
Največja moč pri vrt./min. 147 kW (200 KM) pri 3000
Največji navor pri vrt./min. 470 Nm pri 1500 – 2750
Največja hitrost (km/h) 175
Pospešek 0 – 100 km/h (s) 10,6
Posoda za gorivo (l) 80
Poraba goriva na testu (l/100 km) 10,8
Cena osnovnega modela (v EUR) 23.590
Cena testnega modela (v EUR) 43.710
Škornji, klobuk in motorna žaga v kesonu! – Nissan Navara 2.3 dCi 4×4