Ford je predstavil povsem novega Focusa ST, ki so ga razvili v oddelku Ford Performance. Navduši z osupljivo okretnostjo športne kombilimuzine ter eleganco, udobjem in praktičnostjo družinskega avtomobila.
Novi Focus ST je že ob začetku prodaje na voljo v različicah s petimi vrati in kot karavan, poganja ga lahko 2,3-litrski bencinski EcoBoost z 280 KM ali 2,0-litrski dizelski EcoBlue s 190 KM, oba pa dopolnjuje šeststopenjski ročni menjalnik. Od jeseni 2019 bo za obe karoserijski izvedbi z 2,3-litrskim motorjem EcoBoost na voljo tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik.
Vroči hečbek v svoji četrti generaciji prinaša tehnične sladkorčke kot je diferencial z elektronsko omejenim zdrsom (eLSD) in pa sistem za uskladitev vrtljajev pri pretikanju s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Petvratna izvedba je serijsko opremljena s tehnologijo stalnega nadzora blaženja s tremi pred nastavljenimi stopnjami blaženja, ki delujejo v povezavi z voznimi načini.
Tako kombilimuzinski kot karavanski model sta na voljo s paketoma opreme ST2 in ST3. Štartni paket Focusa oplemeniti z vpadljivi zunanjimi dodatki. Maska, spojler, dvojna izpušna cen ter 18-palčna platišča.
Kabina se bohoti z Recaro sedeži, črnim stropom in ST tepihi, prirezanim volanskim obročem ter športno prestavno ročico. Ne manjka dvopodročna klima, vmesnik SYNC z 20,3-palčnim zaslonom na dotik, tempomat, Keyless sistem in še kaj se najde na seznamu opreme.
Paket opreme ST3 pa v avto doda usnjene Recaro sedeže, ki so ogrevani ter električno pomični. Pelje se na 19-palčnih platiščih, pod katera se dodajo rdeče zavorne čeljusti. Sveti z LED svetili, pri vzvratni vožnji pa pomaga kamera.
Cena Focusa ST v kombilimuzinski različici z 2.3 EcoBoost motorjem znaša 31.910 evrov. Bogatejši paket opreme ST3 velja 34.350 evrov.
Nekoliko ugodnejša je izbira dizelskega motorja, ki štarta pri 30.910 evrih. Z opremo ST3 se cena dvigne na 33.200 evrov. Karavanska različica je v povprečju dražja za 600 – 700 evrov.