Mitsubishi L200 se po 41. letih predstavlja v svoji peti podobi. Novinec je grajen za več kot trdo delo, kar se odraža v robustnejšem videzu, izboljšanem štirikolesnem pogonu in širšemu naboru asistenčno-varnostnih sistemov.

Novi L200 ima tako prepoznaven visok pokrov motorja, poudarjene loke kolotekov in izpostavljene žaromete. Ob vstopu v kabino bo moč opaziti nov nabor materialov izza katerih se bodo nahajali naprednejši voznikovi pomočniki. Napredovali so predvsem tisti, ki preprečujejo morebiten trk s preostalimi udeleženci v prometu.

Izstopa prenova zmogljivega 4×4 pogona. Oba načina, tako Super-Select kot Easy-Select omogočata nov »off-road« način, ki usklajuje moč motorja z delovanjem 6-stopenjskega samodejnega menjalnika in zavor, za kar najboljši oprijem in varen vzpon ali spust.

Mersko se L200 ni kaj bistveno spremenil in še vedno krepko presega dolžino petih metrov, in sicer 5.215 – 5.305 milimetrov glede na karoserijsko izvedenko. V Evropi je L200 opremljen z 2,2-litrskim dizelskim motorjem s 150 KM moči in 400 Nm navora.

Vstopni nivo opreme Invite nudi zaporo zadnjega diferenciala, 16-palčna platišča, klimatsko napravo, daljinsko centralno zaklepanje, radio, tempomat, bluetooth, 7 zračnih blazin. Nivo višje predstavlja Intense, ki dodaja srebrno prednjo masko, senzor za dež, prednji meglenki, samodejno klimatsko napravo, kamero za vzvratno vožnjo, zaslon na dotik in šest zvočnikov, samodejno zatemnitvenim vzvratnim ogledalom.

Najvišja nivoja Instyle in Instyle+ bosta kupce razvajala še z LED prednjimi in zadnjimi lučmi, Off road načinom za nadzor pogonskih koles (sneg, pesek, kamenje, makadam), nadzorom spusta po klancu, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, 360-stopinjsko kamero, sistemom za opozarjanje pred vozili v mrtvem kotu …

Za slovenski trg bo na voljo z enojno ali dvojno kabino. Osnovna (akcijska) cena za L200 z enojno kabino in osnovno opremo znaša 22.900 evrov, medtem ko boste morali za dvojno kabino odšteti 24.400 evrov. Najbolje opremljen L200 velja po ceniku 31.400 evrov.