Po mesecih špekulacij je BMW končno potrdil informacijo o športnem avtomobilu, ki naj bi predstavljal vozniški nirvano. BMW M2 CS.

Creme de la creme različico modela M2 poganja trilitrski šestvaljnik. Ta s pomočjo dveh turbin razvije 331 kW (450 KM) in 550 Nm navora in tem kar konkretno prekaša izvedbo Competition, ki premore 301 kW (410 KM) in 550 Nm navora.

Turbobencinski stroj je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in omogoča pospešek z mesta do 100 kilometrov na uro v štirih sekundah. Za doplačilo bo na voljo tudi dvosklopčni menjalnik, s katerim je do stotice potrebnih še dve desetinki sekunde manj.

Poleg tega črki CS prinašata še prilagodljivo M športno podvozje, športen izpušni sistem z elektronsko krmiljenimi ventili ter manjšo maso zahvaljujoč obsežni uporabi ogljikovih vlaken. Nemci sicer ne navajajo razlike v teži, pri čemer se kupe pohvali s sprednjim in zadnjim spojlerjem ter pokrovom prtljažnika iz ogljikovih vlaken, iz istega materiala pa so izdelani tudi streha, zadnji usmerjevalnik zraka ter pokrovi zunanjih ogledal.

V notranjosti kraljujejo usnje in alkantara ter kontrastni šivi v barvah oddelka M. BMW M2 CS obenem tudi naznanja bližajoči se konec proizvodnje aktualnega kupeja.

Proizvodnja ”novodobnega M3 CSL” bo omejena na 2.200 primerkov.