Ford je predstavil izpopolnjeni Tourneo Custom, ki prinaša zmogljivejše in varčnejše 2,0-litrske dizelske motorje EcoBlue, inovativne nove pogonske sklope EcoBlue Hybrid in dovršene asistenčne tehnologije.
Med izboljšavami Fordovega 2,0-litrskega dizelskega motorja EcoBlue je prilagojen turbopolnilnik z manjšo vztrajnostjo, ki pomaga zagotoviti širšo porazdelitev moči v večjem razponu vrtljajev. Sistem za vbrizgavanje goriva s povečanim tlakom na 2200 barov pomaga zagotoviti učinkovitejše zgorevanje. Oljna črpalka z variabilnim pretokom zmanjša parazitske izgube, saj dovajanje olja prilagaja trenutnim potrebam.

V skladu z usklajenim preskusnim postopkom za lažja vozila WLTP je motor do šest odstotkov varčnejši in izpolnjuje zahteve najnovejšega strogega emisijskega standarda Euro 6. Poleg nove različice s 185 KM je 2,0-litrski EcoBlue na voljo tudi v izvedbah s 130 in 105 KM.
Tehnologija M-HEV EcoBlue
Nova 48-voltna blagi hibrid (mild hybrid) tehnologija je na voljo za izbrane različice z ročnim menjalnikom in je optimalno prilagojena za še učinkovitejšo porabo goriva.

Vgrajeni zaganjalnik/generator s pogonom prek jermena (BISG) nadomešča standardni alternator. Ta omogoča pridobivanje in shranjevanje energije med upočasnjevanjem vozila ter polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa akumulatorskih baterij. BISG deluje tudi kot motor in z uporabo shranjene energije zagotavlja dodaten navor motorju pri običajni vožnji in pospeševanju. Prav tako pa omogoča delovanje električne dodatne opreme vozila.
Napredna tehnologija Auto Start-Stop pogona EcoBlue Hybrid deluje v več situacijah, vključno z mirovanjem vozila v izbrani prestavi in pri vožnji pod hitrostjo 12 km/h do ustavljanja.
Vsi pogonski sklopi za Tournea Custom omogočajo tudi izbiro načina ECO za še manjšo porabo goriva. Ta funkcija optimalno prilagodi konfiguracijo vozila in nastavitve, da zagotovi največjo možno učinkovitost porabe goriva.
Sistemi za pomoč vozniku
Med tehnologijami za pomoč vozniku, ki so prvič na voljo s Tourneom Customom, je nadzor mrtvih kotov s sistemom za vleko prikolice, ki z razširitvijo območja mrtvih kotov ‘pokriva’ vozilo in prikolico z dolžino do 10 metrov. Novost je tudi aktivna pomoč pri parkiranju, ki pomaga vozilo usmeriti v bočna in pravokotna parkirna mesta (in iz njih).

Opremljenost in cene
Tourneo Custom je na voljo v konfiguracijah z osmimi ali devetimi sedeži.. Obenem je opcija izbire šestih individualnih sedežev z možnostjo ‘konferenčne’ razporeditve dveh zadnjih vrst. Kupci lahko izbirajo med kratko in dolgo medosno razdaljo.
Med ekskluzivnimi izvedbami je na voljo prestižna različica Titanium X, ki serijsko vključuje polno usnjeno oblazinjenje, SYNC 3 z glasovnim upravljanjem in navigacijski sistem, vzvratno kamero in biksenonske žaromete.

Kupci, ki želijo izrazito dinamično vozilo s skladnim videzom, lahko izberejo različico Sport. Ta združuje motor s 185 KM, celoten komplet dodatkov za zunanjost vključno z dvojno črto na pokrovu motornega prostora in unikatnimi 17-palčnimi platišči ter delno usnjeno oblazinjenje notranjosti.
Osnovna cena Tournea Custom L1H1 130 KM in opremo Trend znaša 34.120 evrov. Podaljšana izvedenka L2 je v povprečju dražja za 700 evrov. Za močnejši dizelski motor s 185 KM je potrebno odšteti 1.700 evrov več, medtem, ko se cene oprem Titanium, Titanium X in Sport začnejo pri 35.700, 42.400 oziroma 39.910 evrih.