Limuzinski A3 se je z drugo genracijo oblikovno rahlo spremenil glede na predhodnika. Postal je precej bolj kupejevski. Marketna in tehnološko napredna limuzina se podaja v boj z BMW-jem serije 2 Gran Coupe in limuzinskim Mercedesom razreda A.

Limuzinski A3 z zadkom je daljši, širši in višji kot poprej, ter tako ponuja več prostora za zadnje potnike. Prtljažni prostor s 425 litri prostornine ostaja enak. Zasnovan je na enaki posodobljeni MQB platformi kot novi Volkswagen Golf. Ta platforma nudi večjo togost, a je lažja od stare.

Višji zadek in večji zadnji difuzor poskrbita za izboljšano aerodinamiko, elektronsko nadzorovane lopute zračnih odprtin pa pomagajo pri regulaciji zračnega toka. Prvič je opremljen z digitalnimi dnevnimi svetili, ki jih sestavlja 15 LED elementov. Določeni modeli imajo unikaten svetlobni zapis.

Pogonska učinkovitost

Novosti so seveda tudi pod motornim pokrovom, kjer najbolj izstopa 1,5-litrski TFSI bencinar s 150 KM in 48-voltno lahko hibridno tehnologijo. Povezan je s sedemstopenjskim S tronic samodejnim menjalnikom in lahko regenerira 16 KM pri zaviranju, pri pospeševanju pa nudi dodatnih 50 Nm navora. Med jadranjem lahko za 40 sekund odklopi motor. Poraba je za 10 odstotkov nižja, v okolje izpusti le 107 gramov ogljikovega dioksida.


Na začetku bosta v ponudbi še dva motorja, enak 35 TFSI bencinski z ročnim menjalnikom in 2-litrski TDI dizel s 150 KM in samodejnim menjalnikom. Kasneje se pridružita še 2.0 TDI s 116 KM in litrski 30 TFSI bencinar s 110 KM. Slednji bo na voljo kot lahki hibrid. S časom bodo predstavili tudi dva priključna hibrida. Audi obljublja športno in bolj natančno vozno dinamiko, h kateri najbolj prispeva centraliziran dinamični krmilni sistem, ki skrajša reakcijski čas med komponentami. Zraven pripomore izbira športnega ali adaptivnega vzmetenja.

Posodobitev ambienta

Zagotovo najbolj dramatična razlika med staro in novo generacijo A3 je notranjost. Enostavna in elegantna notranjost ima zmanjšano število fizičnih gumbov, sredinski zaslon je izgubil upravljanje z vrtečim kolescem. Modeli s samodejnim menjalnikom so prejeli malo prestavno ročico v sredini črne plošče. Pred voznikom je 10,25-palčni digitalni prikazovalnik, ki sodeluje z 10,1-palčnim informacijskim zaslonom. Pod njim je klimatska enota, ki je vrtljive gumbe zamenjala z dotičnimi. Tretja generacija MMI Navigation Plus sistema obljublja večjo odzivnost, internetno točko, spletne informacije in glasovno upravljanje. Kompatibilen je z Apple CarPlay, Android Auto in Amazon Alexa asistentom.

Prve stranke se bodo lahko z limuzinskim A3 zapeljale letošnjega julija, na domače cene pa bo potrebno še počakati. V Nemčiji je za osnovnega 30 TFSI potrebno odšteti 27.700 evrov.